ژست با نمک احمد مهرانفر و شبنم مقدمی در پشت صحنه فیلم خجالت نکش ۲+ عکس

تصویری از احمد مهرانفر و شبنم مقدمی در پشت صحنه فیلم خجالت نکش ۲ (جدایی قنبر از صنم) در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش رصد روز، تصویری از احمد مهرانفر و شبنم مقدمی در پشت صحنه فیلم خجالت نکش ۲ (جدایی قنبر از صنم) در فضای مجازی منتشر شد.

این کمدی به کارگردانی رضا مقصودی به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل، بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی دیگر بازیگران فیلم هستند.

1 130

احمد مهرانفر (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۵۴) بازیگر اهل ایران است. بیشتر شهرت او به‌خاطر نقش‌آفرینی در نقش ارسطو در مجموعهٔ پایتخت است.

کارنامه هنری
بازیگری
احمد مهران‌فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده‌است. وی برای اولین بار در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» در سینمای ایران ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های «اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «دربارهٔ الی…»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاترهایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» و… به ایفای نقش پرداخته‌است. او نویسندگی و کارگردانی نمایش «ادیپ افغانی» را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌است. احمد مهران‌فر در چند مجموعه تلویزیونی، از جمله سریال پایتخت بازی کرده‌است. بیشتر شهرت وی برای نقش آفرینی در نقش ارسطو عامل در سری مجموعه‌های پایتخت است. او همچنین در چک برگشتی به عنوان بازیگردان نقش داشت.

نویسندگی
او افزون بر بازیگری به نویسندگی هم مشغول بوده و برای تئاتر نمایش‌نامه نوشته‌است. وی به همراه امیرحسین قاسمی نویسندگی سریال سال‌های دور از خانه را هم برعهده داشته‌است که کارگردان این سریال مجید صالحی است. احمد مهرانفر و هادی کاظمی دو بازیگری هستند که در نقش صولت خنجری و امیریل زهره خان (شخصیت‌های فرعی سریال شاهگوش) هستند. سال‌های دور از خانه، اسپین آف یا روایتی مشتق از سریال شاهگوش است که خنجری و امیریل زهره خان شخصیت اصلی محسوب می‌شوند.

مهران‌فر سال ۱۳۹۶
جوایز و نامزدی‌ها
نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در یک عاشقانه ساده – ۱۳۹۰
نامزد دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد در بیست‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در عاشقانه‌ای برای سرباز وظیفه رحمت – ۱۳۸۹
برندهٔ تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی شانزدهمین جشن حافظ برای بازی در مجموعه پایتخت ۴ – ۱۳۹۵
نامزد تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی از هفدهمین جشن حافظ برای بازی در مجموعه پایتخت ۵ – ۱۳۹۷
نامزد تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی چهاردهمین جشن حافظ برای بازی در مجموعه پایتخت ۳ – ۱۳۹۲
نامزد تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی سیزدهمین جشن حافظ برای بازی در مجموعه پایتخت ۲ – ۱۳۹۱
نامرد تندیس بهترین بازیگر مرد سینما در هفدهمین جشن حافظ برای بازی در ماجرای نیمروز – ۱۳۹۵
نامزد تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشن سینمای ایران برای بازی در ماجرای نیمروز – ۱۳۹۵

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط