کامنت پولدارترین دختر دنیا برای محمدرضا گلزار+ عکس

انتشار تصویر قدیمی از پیام پاریس هیلتون ثروتمندترین دختر دنیا زیر پست محمدرضا گلزار به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

به گزارش رصد روز، پاریس هیلتون ثروتمندترین دختر دنیا زیر پست محمدرضا گلزار کامنت گذاشت و برای محمدرضا گلزار جنجال به پا کرد. خبر رابطه محمدرضا گلزار و این دختر ثروتمند در فضای مجازی وایرال شده است. پاریس هیلتون از محمد رضا گلزار به عنوان قدرت ایران یاد کرده است. ما این تصویر قدیمی است و مربوط به امروز نیست.

محمدرضا گلزار با انتشار تصاویری ازدواجش با آیسان را علنی کرد. محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است و ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

9 69

 

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود و از آن زمان یکی از گران‌ترین بازیگران ایران شد. گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶)، ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساختهٔ ایرج قادری تجربه کرد.

زندگی
اصلیت او آذربایجانی و متولد تهران است. او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشته دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

گلزار همچنین در زمینه موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است. بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد.

 

به نقل از خبرگزاری های متعددی که در خصوص سلبریتی و افراد مشهور به تحقیق و بررسی می پردازند، محمدرضا گلزار هنرمند مشهور و محبوب کشورمان در یک واحد آپارتمان ۱۱۸ متری در اقدسیه سکونت دارد. منزل او از جمله مجهزترین و شیک ترین عمارت ها در آن محدوده میباشد.

تبلیغ
با کاشت ابروی طبیعی به جذابیتت اضافه کن! (پرداخت قسطی بدون بهره)
مشاوره تخصصی

عقاید مذهبی:
محمدرضا گلزار در زمینه امور اعتقادی و مذهبی خود چنین آورده اشخاصی که در طی سال ها فعالیت های هنری به من نزدیک بوده و یا ارتباطاتی با من داشته اند، کاملاً آگاه هستند که من شخص معتقد و مذهبی هستم و عقاید خاص خودم را دارم. از این جهت مشارکت در فعالیتهای ملی و مذهبی موجب مباهات و فخر من است. علی الخصوص در برنامه های مرتبط با ماه مبارک رمضان بسیار علاقمند هستم که در یکی از مجموعه های پرطرفدار و باکیفیت این دوره سهم بسیاری ایفا نمایم.

محمدرضا گلزار به زیارت خانه خدا مشرف شده است. او رویدادها و احساسات حاصل از این سفر زیارتی را به این شکل توصیف می کند: «یک مسلمان شیعه از طفولیت تمایل رفتن و زیارت خانه خدا را دارد ، من نیز مثل همه مسلمانان از بچگی رفتن به خانه خدا را دوست داشتم که خوشبختانه خداوند این لطف را شامل حال من کرد.

آن لحظه‌ای که می گویند سر تو بالا نیار تا اون پله‌ها رو رد کنی و بعد سرتو بیار بالا تا خونه رو ببینی هیچ وقت تصور من نبود که همچین اتفاقی برای من بیفته و اون کسانی که رفتن یقیناً می دونن من راجع‌ به چی دارم حرف می‌زنم. اول عزیز راهنمای تور می‌گفت (قبل از اینکه به خونه خدا برسیم) اینجا دره شعب ابی طالبه ، اینجا فلان جا و… من گفتم آقا بی‌زحمت سریع‌تر بریم ببینیم چی هست و خیلی لحظه عجیبیه اون صحنه. مطمئنم کسایی که رفتن کامل می‌دونن من چی می‌گم امیدوارم برای همه عزیزان این اتفاق بیفته و بدونن راجع به چه موضوعی دارم حرف می‌زنم.

می گفتند در هفت دوری که داری در هفت دور اولت هر آن چیزی که از خدا بخوای خدا بهت می‌ده و اینقدر من تو حال و هوای طواف دور خونه خدا بودم، قبل از اینکه به اون مقام برسیم که بخواهیم خارج شیم، من کلی چیزایی که از خدا می‌خواستم آماده کرده بودم، اما یه ذره مونده بود برسیم برخی خواسته‌ها یادم رفت. (خنده) اما خیلی چیزها هم گفتم (از ذوق رسیدن به مکان اصلی خانه خدا)»

 

علاقمندی ها
جهت صمیمی ترین دوست و رفیق هنری محمدرضا گلزار میتوان از امین حیایی نام برد. محمدرضا گلزار از هواداران پر وپا قرص تیم های فوتبال بارسلونا و پرسپولیس می باشد که علی دایی در زمره دوستان ورزشی او محسوب می شود. همچنین چنین آورده اند که محمدرضا علاقه بسیاری به غذاهای ماکارونی و قرمه سبزی دارد.

او در بین بازیگران هالیوود از طرفداران لئوناردو دیکاپریو و رایان گاسلینگ می باشد. در عین حال از نظر او سینما در جایگاه یک سرگرمی در زندگی افراد محسوب شده و کاملاً با گسترش فیلم های حزن انگیز اجتماعی مخالف است.

ازدواج محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در موضوع ازدواجش اینگونه سخن گفته است:
«در تمام این سال ها این را به ‌خوبی حس کرده‌ام کـه شهرت تا چـه اندازه مرا تنها کرده اسـت. بله با تمام وجودم این را حس کردم. ازدواج چیزی نیست کـه مـن تصمیم بگیرم. برای شخصی مثل مـن باید پیش بیاید و مـن خیلی برای این امر مصمم هستم.»
اما او در سن ۴۶ سالگی با آیسان آقاخانی در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرد.

بیوگرافی آیسان آقاخانی:
آیسان همسر محمدرضا گلزار است که در حال حاضر ۲۶ سال دارد و از نوجوانی وارد فضای مجازی در اینستاگرام شده است. او یکی از چهره های اینستاگرامی است که از نوجوانی به عنوان مدل کار میکند.

زندگی هنری
شاگرد اول:
گلزار در مورد دوران تحصیل خود چنین نقل کرده که خانواده ام بسیار تمایل داشتند که در آینده پزشک شوم. خودم نیز هیچ وقت در افکارم می گنجید که شاخه های مختلف هنر را به عنوان کسوت و پیشه انتخاب کنم و با توجه به اینکه همواره درسم بسیار خوب بوده، لذا همیشه نام من در ابتدای همه اسامی به عنوان شاگرد اول مطرح بود.

نکته قابل توجه چنین است که سوپر استار درخشان ما، در سالهای اولیه تحصیل به هیچ وجه التفاتی به فضای هنری و یا حتی آموزش و فعالیت در گرایش های هنری در سر نداشته است. محمدرضا گلزار گفته که: « ۱۲ سال از دبستان تا پایان دبیرستان تمام فکرم درس خواندن بود و ورزش»

جالب است بدانید که محمدرضا گلزار در کنکور موفق به کسب رتبه پنجم  او دروس عربی و معارف را با نمره صد پاسخ داد. پس از آنکه نمرات خوبی در این دروس حاصل کرد، دورانی به عنوان استاد در آموزشگاه های کنکور به تدریس مشغول بود.

آغاز فعالیت هنری:

گرایش محمدرضا گلزار به عرصه موسیقی، از ارگ پایه دار دو طبقه قدیمی خواهرش برمیگردد. او آموزش و تمرین موسیقی را با استفاده از همان ارگ شروع کرد. او در زمینه موسیقی هیچگاه تحت تعلیم استادی قرار نگرفت و تنها با نگاه پر توجه به دست دیگران و به شکل خودآموز نواختن پیانو و گیتار را فرا گرفت. پس از آن در اولین سال های دانشگاه، آشنایی او با پیام صالحی منجر به شکل کیری گروه موسیقی آریان گردید.

به‌نوعی محمدرضا گلزار در زمره پایه گذاران این گروه است. او در کنار پیام صالحی طرح و اندیشه نخستین شکل‌گیری این گروه را ارائه داده و پس از آن سایر اعضا همچون علی پهلوان و سایرین به این جمع ملحق شدند. نخستین کنسرت گروه آریان در سال ۱۳۷۷ در جزیره قشم صورت گرفت.‌ پس از آن در تاریخ پانزدهم فروردین سال ۱۳۷۹ نیز آریان توانست اولین آلبوم رسمی خود را روانه بازار کند که با توجه و استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار