کسب جایگاه سوم بیمه پارسیان در صدور بیمه نامه های نفت و انرژی در صنعت بیمه

بررسی ها نشان می دهد که در پایان سه ماهه سال جاری بیمه پارسیان با صدور یک هزار و 355 میلیارد ریال بیمه نامه در رشته نفت و انرژی جایگاه سوم صنعت بیمه را از این حیث از آن خود کرد.

به گزارش اختصاصی رصد روز، یکی از اصلی ترین راهکارهای کاهش ریسک پیمانکاران در صنایع مولد و پالایشگاهی و در نتیجه بالا بردن ضریب ایمنی برای سرمایه گذاران این حوزه به کیفیت خدمات بیمه ای و پوششهای آن مربوط می شود. بیمه های نفت و انرژی که خدمات متنوعی ارائه می دهند خواهند توانست بخش عمده ای از نگرانیها و ریسکهای موجود در این حوزه را کاهش دهند.

طبق پوشش‌های بیمه انرژی، کلیه کارخانجات اصلی و جانبی نفت، گاز و پالایش که با هدف اکتشاف، استخراج و تولید نفت و گاز راه‌اندازی می‌شوند، تحت پوشش بیمه انرژی قرار خواهند گرفت.

در واقع باید اذعان کرد که با وجود سهم کم بیمه های نفت و انرژی در سبد شرکتهای بیمه ای این نوع بیمه ها با توجه به ضریب اثرگذاری محصولات این حوزه بر اقتصاد درجه اهمیت بالایی دارند که راهبرد مدیریتی شرکتهای مختلف بیمه ای می تواند بر رشد و توسعه آن اثر قابل توجهی داشته باشد.

اهمیت توجه شرکت های فعال در حوزه نفت و انرژی به خدمات و پوشش شرکتهای بیمه ای را باید در هزینه ساخت پالایشگاهها، گرانی تجهیزات و بالا بودن ریسک کاری در آنها دید که همین سه موضوع رقابت را در شرکتهای بیمه ای برای کسب پرتفو در این بخش افزایش می دهد اما باید توجه کرد که با توجه به ضریب ریسک این حوزه شرکتهایی به سمت ارائه خدمات بیمه ای اقدام می کنند که توانگری بالا و ضریب کیفی مناسب و شرایط پرداخت غرامت در کمترین زمان ممکن را داشته باشند که این مسئله حضور شرکتهای بیمه ای را با اما و اگر همراه می کند.

گام مهم بیمه پارسیان در حوزه نفت و انرژی

با این همه شناسایی شرکتهای بیمه ای که جامع الشرایط در ارائه خدمات در رشته های نفت و انرژی باشند یکی از مهمترین اقداماتیست که توسط کاربلدان این حوزه با توجه به سابقه و کارنامه شرکتهای بیمه ای صورت می گیرد.

بیمه پارسیان که از سالها قبل تاکنون خدمات قابل توجهی را در صنایع ارائه داده همواره یکی از شرکتهاییست که مورد توجه فعالان صنعتی بوده و با کارنامه ای قابل قبول حضور اثرگذاری در حوزه نفت و انرژی دارد. بر همین اساس میزان صدور بیمه های نفت و انرژی در بیمه پارسیان مورد توجه و تأکید خواهد بود.

بررسی ها نشان می دهد که در پایان سه ماهه نخست سال جاری بیمه پارسیان با صدور یک هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال بیمه نامه در رشته نفت و انرژی علاوه بر اینکه به جایگاه شرکتهای بیمه ای در این بخش مهم کمک بزرگی کرد بلکه توانست جایگاه سوم صنعت بیمه از حیث میزان صدور بیمه نامه در رشته نفت و انرژی را به خود اختصاص دهد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار