کلافگی محمد دانشگر از وضعیتش در سپاهان!+ عکس

محمد دانشگر مدافع سپاهان تصویر جدیدی از خودش در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

به گزارش رصد روز، محمد دانشگر مدافع سپاهان تصویر جدیدی از خودش در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

محمد دانشگر با انتشار تصویری در فضای مجازی به وضعیت عجیبش با باشگاه سپاهان واکنش نشان داد.

دانشگر که ظاهرا با پیشنهادی از اتحادکلبا دریافت کرده می‌خواهد از سپاهانی‌ها جدا شود اما از آنجا که یکسال دیگر با طلایی‌پوشان قرارداد دارد باشگاه رضایتنامه مدافع اسبق استقلال برای جدایی صادر نمی‌کند.

4 33

این مدافع اکنون با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش به نوعی ناراحتی خود را از این وضعیت نشان داد و بالای تصویر خودش به عبارت معناداری نوشت: «کلافه».

محمد دانشگر (زادهٔ ۳۰ دی ۱۳۷۲) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع میانی برای باشگاه فوتبال سپاهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

عملکرد باشگاهی
فجرسپاسی شیراز
او دوران حرفه‌ای خود را با باشگاه فجر در سال ۲۰۱۲ آغاز کرد؛ و همچنین در جوانان این تیم هم عضویت داشت. ۲۴ بازی رسمی انجام داد و یک گل هم زد.

نفت تهران
محمد دانشگر در تابستان سال ۲۰۱۵ بانظر علیرضا منصوریان به نفت تهران در لیگ برتر خلیج فارس پیوست. دانشگر با نفت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ رسید. همچنین توانست با نفت قهرمان جام حذفی ۹۶–۱۳۹۵ شود.

سایپا
وی همراه با علی دایی سرمربی وقت نفت تهران به تیم سایپا منتقل شد و بازی‌های خوبی را در این تیم به نمایش گذاشت و توانست با سایپا در لیگ برتر عنوان چهارمی را به دست بیاورد.

استقلال
فصل ۱۹–۲۰۱۸
شادی محمد دانشگر مدافع استقلال پس از گلزنی در وقت‌های تلف‌شده دیدار دربی نیمه‌نهایی جام حذفی.
او با عقد قراردادی ۲ ساله در سیزدهم خرداد ماه ۱۳۹۷ به باشگاه استقلال پیوست.

او اولین گل خود برای استقلال را در دیدار استقلال و سایپا به ثمر رساند که استقلال آن بازی را با نتیجه ۲–۱ پیروز شد.

فصل ۲۰–۲۰۱۹
وی در دقیقه ۹۳ در برابر پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گل دوم تیمش را زد و بازی را به تساوی کشاند و در نهایت استقلال ۴ بر ۱ در ضربات پنالتی و در مجموع ۶ بر ۳ پیروز شد.

فصل ۲۱–۲۰۲۰
دانشگر، بعد آن بازی به دلیل درگیری‌های پیش آمده توسط فرهاد مجیدی محروم و از ورود به تمرینات منع شده بود. اما پس از حدود دو ماه و عذرخواهی از باشگاه فوتبال استقلال تهران و کادر فنی و هواداران استقلال، فرهاد مجیدی او را بخشید.

سپاهان
دانشگر در سال ۱۴۰۱ با قراردادی سه‌ساله به سپاهان پیوست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار