کیش اینوکس ۲۰۲۴ محل تلاقی زخم های سهامداران خرد با مدیریت جدید بازار سرمایه / به دنبال پاسخ

رویداد کیش اینوکس 2024 در شرایطی در آبان ماه برگزار می شود که در خوشبیانه ترین حالت کارد به استخوان سهامداران خرد بازار سرمایه رسیده و مطالبات مهمی در حاشیه برگزاری این همایش مطرح خواهد شد اگر پاسخگویی برایش وجود داشته باشد.

به گزارش اختصاصی رصد روز،بدون شک هرسال پیش از برگزاری رویداد کیش اینوکس برگزاری نمایشگاه بانک، بیمه و بورس در مرکز توجهات فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران قرار می گیرد که شاید به همین دلیل از آن به عنوان بزرگترین رویداد مالی خاورمیانه یاد می شود. با روی کار آمدن دولت چهاردهم و حتمی شدن تغییرات در مدیریت بازار سرمایه نمایشگاه بانک و بیمه و بورس امسال با حاشیه های زیادی همراه شد که در چندسال گذشته بی سابقه بود. نبود سازمان بورس در این رویداد که برخی از آن به گروکشی یاد می کنند در کنار پلاکاردهای اعتراضی در مراسم افتتاحیه همگی نشان از آن داشت که حال سهامداران مانند حال بازار سرمایه خوب نیست با این تفاوت که بازار سرمایه از سال ۹۹تا کنون نسبت برخی مسائل پاسخ مستدل و روشنی نداده و شائبه مدیریت دستوری و رانت برخی از بازیگران بزرگ این بازار کماکان بدون جواب باقی مانده است.

کیش اینوکس ۲۰۲۴ پاسخگو یا منفعل؟

رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۴ در شرایطی امسال میزبان شرکت کنندگان است که با تغییر مدیریت سازمان بورس سؤالات زیادی در این نمایشگاه حول آینده بزرگترین بازار پولی مالی کشور مطرح خواهد شد. اثرات مخرب تغییر دامنه نوسان و اثرگذاری آن در حباب سایر بازارها مانند بازار طلا و نیز و کاهش ارزش معاملات به نازل ترین رقم در تاریخ بازار سرمایه نشانه های شکاف بزرگ بین تقکر مدیران این سازمان با پلن سرمایه گذاری سهامداران دارد. هرچند که در مقابل این گزاره حتماً عده ای علم دانش و تخصصی که در سالهای گذشته سرمایه سهامداران را به باد داد مجدد برافراشته می کنند اما این چیزی از واقعیت موجود در بازار بورس را کم و زیاد نمی کند.

رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۴ که از ۱۴ تا ۱۷ آبان ماه در جزیره مرجانی برگزار می شود بدون شک آبستن مطالبات زیادیست که می توان دو احتمال را برایش متصور بود؛

در حالت اول مدیران بازار سرمایه با امید دادن به سهامداران و نقد مدیریت ناصحیح گذشته قول بهبود اوضاع را میدهند که این مسئله در سالهای گذشته هم بارها تکرار شده و در حالت دوم بررسی راهکارهای موجود برای خروج بازار سرمایه از بحران در نشست های تخصصی مورد بحث قرار می گیرد که هرچند این حالت هم در حاشیه برگزاری این رویداد در سالهای گذشته رخ داده اما امسال نه دیگر از مدیریت عشقی بازار خبریست نه از دانشگاه امام صادقی ها که بهانه ای باشد برای نتوانستن ها.

رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۴ حتماً یک مطالبه جدی را با توجه به حضور کثیر اهالی رسانه خواهد داشت و آن وضعیت افرادیست که در سال ۱۴۰۱ با رانت اطلاعاتی در یک شب سرمایه سهامداران را به باد دادند و سود هنگفتی را به جیب زدند.

با وضعیتی که به صورت مختصر از آن گفته شد رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۴ یقیناً محل تلاقی زخم های سهامداران و مدیریت جدید بازار سرمایه خواهد بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار