کیف پول دیجیتال نوینکست بانک کشاورزی محصول متمایز در شبکه بانکی

کیف پول دیجیتال نوینکست بانک کشاورزی محصولی نقدی و اعتباری چند ارزی و چند جیبی را در اختیار می گذارد که مشتریان این بانک می توانند از مزیت های مختلف آن استفاده کنند و از جهت می تواند متفاوت ترین محصول شبکه بانکی باشد.

به گزارش رصد روز، تعامل مستمر و سازنده بانک کشاورزی با مراکز دانشگاهی و فین تک ها محصولی را به سبد این بانک اضافه کرده که مشتریان می توانند با از امکانات آن به صورت نقدی وچند ارزی استفاده کنند. کیف پول دیجیتال نوینکست قابلیت های زیادی را در اختیازر دارندگان خود قرار میدهد که گامی مؤثر در جهت پیاده سازی بانکداری دیجیتال و افزایش امنیت برای افراد خواهد بود.

با کیف پول دیجیتال نوینکست بانک کشاورزی آشنا شوید 

پیش تر و در سال ۲۰۰۹ شاهد ارائه محصولاتی مشابه از این ولت در بازار ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و… بودیم که قابلیت پشتیانی از بیش از ۱ میلیون توکن را داشت. این کیف پول که در آن زمان با نام کوینکس به بازار معرفی شد برای فعالان بازار ارز دیجیتال به شدت جذاب بود و به نظر می آمد که می تواند سایر محصولات مشابه بازار را با قابلیت های جدید خود تخت الشعاع قرار دهد.

بانک کشاورزی با محصولی بومی خود یعنی کیف پول دیجیتال نوینکست محصولی نقدی و اعتباری چند ارزی و چند جیبی را در اختیار می گذارد که در دارندگان آن قادر خواهند بود جیب های ریال، جیب اوراق تعهد دیجیتال (سفته دیجیتال، برات دیجیتال، اوراق گام و گواهی)، جیب تسهیلات، جیب تخفیف و جیب کالابرگ را در اختیار داشته باشند.

یکی دیگر از نکات قابل اهمیت در حصول جدید باتک کشاورزی ارائهapi  های بانکداری باز است که امکان تعامل آن را با سایر فین تک ها امکان پذیر می کند.

مزایای نوینکست برای مشتریان چه خواهد بود؟

بدون شک ارائه هر مجصول جدیدی مزایایی به همراه دارد که در ابتدا باید توجیه راه اندازی آن محصول و سپس چرایی استفاده از آن را تبیین کند. اصولاً محصولات رائه شده در شبکه بانکی در چندسال گذشته به سبب نوع فعالیت بانکها از تفاوت های عمده ای نسبت به هم برخوردار نبودند اما در خصوص نوینکست باید گفت با توجه به نوع خدمات و نتایجی که می تواند برای مشتریان داشته باشد شاهد محصولی متفاوت در شبکه بانکی هستیم و  این امیدواری را ایجاد می کند که از این پس شاهد معرفی محصولات متمایز در شبکه بانکی باشیم.

این هم افزایی موجب کاهش هزینه بار تراکنش های ریزمقدار در شبکه بانک، افزایش سرعت معامله تجاری، اشتراک گذاری ابزار پرداخت بین اعضای زیست بوم اقتصاد دیجیتال کشور و در مجموع افزایش رضایتمندی و تجربه مشتری از فضای پلتفرم خواهد شد. همچنین پذیرندگان نیز می توانند با بهره گیری از جامعه بزرگ دارندگان کیف پول دیجیتال نوینکست نسبت به توسعه بازار خود اقدام و از امکانات این کیف پول برای افزایش مشتریان خود بهره گیرند.

نوینکس را از کجا تهیه کنیم؟

مشتربان بانک کشاورزی می توانند به سادگی نسخه تحت وب کیف پول نوینکست را که در حال حاضر در محیط عملیاتی و به نشانی https://wallet.bki.ir قرار گرفته و ضمن هم‌پیمانی با پلتفرم مدیریت زنجیره تامین پالیز بعنوان SCM بانک کشاورزی به صورت نقدی و اعتباری را دریافت کنند.

همچنین در در به روزرسانی های آینده نوینکست شاهد خواهیم بود که این کیف پول دیجیتال به زودی در  نسخه موبایل اپلیکیشن نوینکست، دسترسی در سوپر اپلیکیشن باران، دستگاه‌های کارتخوان، سندباکس و نیز هم‌پیمانی با سایر کیف پول‌ها و پلتفرم‌ها در اختیار مشتریان محترم بانک کشاورزی قرار خواهد گرفت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار