گلایه محمدحسین پویانفر از دولت پزشکیان+ عکس

محمد حسین پویانفر به حضور حمیدرضا عارف در جلسه معارفه وزیر صمت، واکنش نشان داد.

به گزارش رصد روز، محمد حسین پویانفر به حضور حمیدرضا عارف در جلسه معارفه وزیر صمت، واکنش نشان داد.

 
محمدحسین پویانفر، مداح و فعال رسانه‌ای، با انتشار تصویری از حمیدرضا عارف در جلسه معارفه وزیر صمت، خطاب به محمدرضا عارف و مسعود پزشکیان، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‌بُنَیَّ فَأَحْبِبْ لِغَیْرِکَ مَا تُحِبُّ لِنَفْسِک

رسوندن درآمد بیزینستون از صفربه میلیارد | ۵جلسه رایگان “ثبت‌نام محدود”

شرکت در دوره
‌هر آنچه برای خودت می پسندی برای دیگران هم بپسند؛

‌وَ اکْرَهْ لَهُ مَا تَکْرَهُ لَهَا

‌و هر چه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند

‌آقایان از همین اول راه به ⁧ نهج البلاغه⁩ عمل کنید

12 41

محمد حسین پویانفر مداحل اهل بیت (ع) و متولد ۱۳۶۳ است. تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی روانشناسی ادامه داده است. وی قبل از مداحی به صورت حرفه ای قرائت قران نیز داشته است. به عبارت بهتر محمد حسین پویانفر هم مداح و ذاکر اهل بیت است و هم قبل از آن قاری قرآن. محمد حسین پدرش را در کودکی (۹ سالگی) از دست می دهد. خانواده محمد حسین مذهبی اند و هر دو پدر بزرگش هیئت دار بوده اند. این مداح اهل بیت مداح شدنش را لطف اهل بیت و امام حسین (ع) و بالاتر از همه توفیق الهی می داند. استاد مسلم محمد حسین پویانفر استاد حاج آقا کسری است که محمد حسین همواره از ایشان به نیکی و بزرگی یاد می کند. محمد حسین همچنین حاج علی قربانی را نیز الگوی خود می داند. محمد حسین پویانفر مهمترین اصل برای مداحی امام حسین (ع) را اخلاص می داند.

 

نظر پویانفر در مورد مداحی

این که چطور مداح شدم باید بگویم، که اولا و صددرصدش عنایت خود آقا سیدالشهدا بوده است. امام سجاد علیه السلام فرمودند که روز عاشورا دیدم که پدرم بعضی از دشمنان را به هلاکت می رسانند ولی بعضی را کاری ندارند، دلیل این کار امام را نمی دانستم تا این که بعد از شهادت پدرم علم امامت به من رسید و دیدم آن افرادی را که پدرم نمی کشت، کسانی بودند که در نسل شان محب اهل بیت علیهم السلام خواهد آمد. پس این منصب منصبی است که گرفتنی است و نه دادنی، تمامش لطف آقا سیدالشهداست.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار