یوسف صیادی داغدار شد

به گزارش رصد روز، یوسف صیادی بازیگر سینما و تلویزیون در غم از دست دادن مادر گرامی خود به سوگ نشست.   View this post on Instagram   A post shared by حواشی هنرمندان (@hashiyeh)   بیوگرافی یوسف صیادی   بیوگرافی یوسف صیادی...

به گزارش رصد روز، یوسف صیادی بازیگر سینما و تلویزیون در غم از دست دادن مادر گرامی خود به سوگ نشست.

 

بیوگرافی یوسف صیادی

 

بیوگرافی یوسف صیادی از بازیگران خوش خنده و محبوب کشورمان می باشد. صیادی متولد ۵ اسفند ۱۳۴۸ در تهران زاده شد وی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری است و فوق دیپلم کارگردانی و دیپلم گرافیک دارد پدر یوسف صیادی اهل طالقان و مادرش هم گیلانی می باشد آقای صیادی متاهل و دارای دو فرزند است.

صیادی فردی خوش خنده و جذاب

 

 

بیوگرافی یوسف صیادی بازیگر طناز و تصاویر متفاوتش

فعالیت یوسف صیادی در سال ۱۳۶۸ با ساخت فیلم کوتاه ۸ میلی متری و مجموعه جنگ جوان در سال ۱۳۷۱ و مجموعه پرواز ۵۷ نیز شروع شد. یوسف صیادی با بازی در مجموعه تلویزیونی طنز ساعت خوش که در سال ۱۳۷۲ نیز در شبکه دو پخش می شد به شهرت رسید وی علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و طراح صحنه و لباس فعالیت ویژه ای دارند.

آقای صیادی اصالتا تنکابنی است و نخستین فعالیت خود را در رشته های فیلمسازی و عکاسی از انجمن سینمای جوان شروع کرد و به صورت حرفه ای در نمایش های کودکانه وارد این عرصه شد.

یوسف صیادی در سریال ها و فیلم های طنز بیشتر بازی کرده است و علاقه ی زیادی به خنداندن مردم دارد و یکی از دغدغه های مهم وی این است که خنده بر لب مردم بنشاند. او اولین فیلم خود را در سال ۱۳۸۰ به نام اتانازی به کارگردانی رحمان رضایی به عنوان طراح صحنه و لباس بودند.

بیوگرافی یوسف صیادی و تصاویر جالب

مطالب مرتبط

آخرین اخبار