۱۰ سال سماجت در خواستگاری آقای بازیگر برای ازدواج با همسر بازیگرش+ فیلم

به گزارش رصد روز،  علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان مهمان برنامه خندوانه شده بود و در این برنامه خاطرات جالبی از خواستگاری مداوم خود را تعریف کرد. بیوگرافی علی اوسیوند نام:علیرضا نام خانودگی : اوسیوند تاریخ تولد :۱ آذر ۱۳۳۶ همس...

به گزارش رصد روز،  علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان مهمان برنامه خندوانه شده بود و در این برنامه خاطرات جالبی از خواستگاری مداوم خود را تعریف کرد.

بیوگرافی علی اوسیوند

نام:علیرضا
علی اوسیوند
نام خانودگی : اوسیوند
تاریخ تولد :۱ آذر ۱۳۳۶
همسر :حمیرا ریاضی (بازیگر)
پیشه :بازیگر
بیوگرافی علی اوسیوند بازیگر
حمیرا ریاضی و علی اوسیوند
متولد ۱۳۳۶ در مسجد سلیمان. فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی نمایش از دانشکده تربیت مدرس. او دوبله را هم مدتی زیر نظر ناصر تهماسب تجربه کرده و در چند نمایش رادیویی هم بازی کرده است.بازی کوتاه او در پناهنده می توانست جایگاه او را در سینما تثبیت کند اما بازی او در انواع و اقسام مجموعه های تلویزیونی او را از تبدیل شدن به یک بازیگر توانا دور نگه داشت. شاید بازی کوتاه او در فیلم زیر پوست شهر فرصت دوباره ای باشد تا قدر استعداد خود را که پیش از این در نمایش ها و تله تئاترها به رخ کشیده بود، بداند.

ازدواج

حمیرا ریاضی با علی اوسیوند در سال ۱۳۷۸ ازدواج کرد این زوح صاحب یک دختر بنام یاسمین هستند

از دوبله تا دوست داشتنی های زن و شوهر

علی اوسیوند مدتی را نیز بعنوان دوبلر فعالیت کرده است، حمیرا ریاض می گوید :تئاتر را بیشتر دوست دارم. چون با آن زندگی کرده ام، اما مردم سینما را، چون هم دور هم با دوستانشان هستند و هم در سینما هوایی عوض می کنند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار