۲۹ مهر، مراسم چهل و چهارمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن

مراسم چهل و چهارمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن، ۲۹ مهرماه برگزار و اسامی برندگان این دوره اعلام خواهد شد.

به گزارش رصد روز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ؛ مراسم چهل و چهارمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن با حضور هیأت نظارت بر قرعه‌کشی بانک‌ها برگزار خواهد شد.
به پاس اعتماد و همراهی هموطنان خیرخواه، در این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن به بیش از ۴۰۰ هزار برنده خوش شانس، جوایز نفیسی به ارزش کلی ۲ هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال اعطا می‌شود.
براساس این گزارش، تعداد چهار میلیون مشتری خیّر بانک مسکن مشمول شرکت در قرعه‌کشی این دوره شده‌اند.
بانک مسکن به پاس قدردانی از مشارکت هم‌میهنان در این کار خداپسندانه، ۲۵۰ کمک هزینه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خرید خودرو داخلی، ۱۰۰۰ کمک هزینه ۵۰۰ میلیون ریالی خرید وسیله نقلیه دوستدار طبیعت(موتور سیکلت برقی)، ۱۰۰۰ کمک هزینه ۲۰۰ میلیون ریالی خرید لوازم خانگی تولید داخل، ۱۰۰۰ کمک هزینه ۵۰ میلیون ریالی خرید صنایع دستی و میلیاردها ریال جوایز نقدی، در این دوره به برندگان قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز اهدا خواهد کرد.
عمده مصارف قرض‌الحسنه بانک مسکن مربوط به حوزه‌های رفاه اجتماعی و شامل سرفصل‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با موعد سررسید بالا، تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به معرفی‌شدگان دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری است.
بانک مسکن با گام برداشتن در مسیر انجام رسالت دیرینه، منابع و اعتبارات خود را صرف ایجاد مسکن برای اقشار مختلف مردم، هموار کردن مسیر ازدواج برای جوانان و اشتغالزایی کرده است و کارکنان این بانک تلاش در این مسیر را اقدامی فرهنگی و ارزشی می‌دانند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار