آبروی رفته دنیا مدنی در برنامه حامد آهنگی! | دنیا مدنی بغضش گرفت

به گزارش رصد روز ، آبروی رفته دنیا مدنی در برنامه حامد آهنگی! حامد آهنگی در قسمت جدید شب آهنگی دنیا مدنی را دعوت کرده بود. حامد آهنگی با دختر بیچاره کاری کرد از خجالت آب شد. دنیا مدنی بازیگر سینما و تلوزیون و طراح جوان ایران است. دنیا مدن...

به گزارش رصد روز ، آبروی رفته دنیا مدنی در برنامه حامد آهنگی! حامد آهنگی در قسمت جدید شب آهنگی دنیا مدنی را دعوت کرده بود. حامد آهنگی با دختر بیچاره کاری کرد از خجالت آب شد.

دنیا مدنی بازیگر سینما و تلوزیون و طراح جوان ایران است. دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در تهران و فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و جهاد دانشگاهی ایران است. وی مدتی در سینما دستیار طراح لباس بود ولی حالا بازیگری می کند و مزون دارد. دنیا مدنی مدتی با علیرضا کمالی بازیگر وارد رابطه شد و عکس های دو نفره زیادی را پخش کردند اما در نهایت این رابطه به ازدواج ختم نشد.

دنیا مدنی بازیگر مطرح کشورمان در برنامه شباهنگی حضور پیدا کرد و با حامد آهنگی گفت و گوی طنز و بامزه داشت که مشاهده آن خالی از لطف نیست.

دنیا مدنی هنرپیشه سرشناس کشورمان متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در تهران بوده و فرزند رویا تیموریان می باشد او چند سالی است که در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای داشته و با سریال دستت رابه من بده به شهرت زیادی دست یافت.

سریالی که در ایام ماه مبارک رمضان ۱۳۹۷ پخش شد و همچنین در کارهای مثل زیر آب و مفت آباد و زندگی جای دیگری است بازی کرده است پدر و مادر دنیا مدنی چندسالی است از هم جدا شده‌اند خانم مدنی مدتی با علیرضا کمالی نژاد ازدواج کرد که در نهایت ازدواج آنها به جدایی سبز علیرضا کمالی نژاد از هنرپیشه های سینما بوده که مدتی با خانم دنیا مدنی ازدواج کرده بود.

او قبل از این که تحصیلات دانشگاهی اش را در مالزی شروع کند از سال ۱۳۸۹ بعنوان کمک طراح و دستیار صحنه سینما درکنار خانوم آتوسا قلمفرسایی آغاز کرد

نخستین بار در سریال زندگی جای دیگری است ساخته منوچهر هادی بازیگری را درکنار طراحی لباس شروع کرد و کم کم این مسیر را ادامه داد.

دنیا مدنی مدیریت مجموعه بنام دنیا گالری را برعهده دارد که در خوزه طراحی و فروش لباس فعال است ، مکان این مجموعه در ونک پارک می باشد

دنیا مدنی مجرد است، البته مدتی قبل در پی منتشر شدن چند عکس دونفره از او و علیرضا کمالی نژاد شایعه ازدواجشان منتشر شد که تکذیب هم شد

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط