آتش‌سوزی در انبار نفت چالوس+ جزئیات

ساختمانی که در مجاورت مخزن شماره ۱۱ متلق به انبار نفت منطقه چالوس قرار دارد، صبح امروز طعمه حریق شد. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این منطقه، آخرین وضعیت آتش‌سوزی در انبار نفت چالوس را تشریح کرد.

به گزارش رصد روز، تورج امانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: در پی مشاهده خروج دود از سقف ساختمان مجاور مخزن شماره ۱۱ واقع در ضلع جنوب شرقی تاسیسات انبار نفت منطقه و در پی آن ایجاد حریق گسترده در محل مذکور، بلافاصله تیم اطفاء حریق منطقه اقدام به شروع عملیات با هماهنگی با سازمان آتش‌نشانی شهرستان چالوس کردند.

او در توضیح وضعیت آتش‌سوزی در انبار نفت چالوس افزود:پس از شروع عملیات اطفاء و در لحظات ابتدایی و به منظور جلوگیری از سرایت حریق به مخازن بنزین انبار نفت، تیم اطفاء حریق منطقه با استفاده از مانیتور جنب مخزن مربوطه، اقدام به آب‌پاشی به ساختمان کرده که حریق به مقدار زیادی مهار شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: با ورود تیم اطفاء حریق شهرستان به ساختمان، مهار کامل حریق صورت گرفت. به لطف خداوند این حادثه خسارت جانی در پی نداشته و خسارتی هم به تاسیسات انبار وارد نشده است.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط