آتش زدن علی کریمی در روز ۲۲ بهمن+ عکس

به گزارش رصد روز، علی کریمی زاده‌شده به نام محمدعلی کریمی پاشاکی۱۷ آبان ۱۳۵۷  بازیکن بازنشستهٔ فوتبال اهل ایران است. او در دوران فوتبال حرفه‌ای ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ‌های ایران، امارات، قطر و آلمان را دارد. ع...

به گزارش رصد روز، علی کریمی زاده‌شده به نام محمدعلی کریمی پاشاکی۱۷ آبان ۱۳۵۷  بازیکن بازنشستهٔ فوتبال اهل ایران است. او در دوران فوتبال حرفه‌ای ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ‌های ایران، امارات، قطر و آلمان را دارد. علی کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شود، با لقب «جادوگر» و «مارادونای آسیا»از او یاد می‌شود. کریمی در سال ۲۰۱۷، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان «یکی از نمادهای تاریخ فوتبال آسیا» شناخته شد. علی کریمی در ویدیو معرفی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز، از سوی فیفا؛ به عنوان «یکی از دو بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران»، معرفی شد. این فوتبالیست درحال حاضر به خارج از کشور رفته است و اقداماتی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد.

عکس منتشر شده از تابوت وطن فروشان از جمله علی کریمی بر دوش مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. در این تصویر از «تابوت وطن فروشان» که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، چهره افرادی همچون رضا پهلوی، علی کریمی و مسیح علینژاد به چشم می خورد.

علی کریمی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار