آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ۱۵ تیر ۹۹

لاری ادامه داد: 9 استان خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز و استان‌ های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قر...

به گزارش رصد روز ، سیما سادات لاری در خصوص آخرین آمارکرونا گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ، ۲ هزار و ۵۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد و با فوت ۱۶۳ بیمار ، مجموع بیماران و جان باختگان به ۲۴۰ هزار و ۴۳۸ و ۱۱ هزار و ۵۷۱ نفر رسید.

وی افزود: تاکنون ۲۰۱ هزار و ۳۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته اما ۳۱۶۸ مورد در وضعیت شدید بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: ۹ استان خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز و استان‌ های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

همچنین ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت با اشاره به اینکه به ۹ استان مجوز داده شده مشاغل سطح ۳ و ۴ شهرستان‌‌های قرمز را تعطیل کنند،گفت: در برخی استان‌‌ها که اپیدمی کرونا در آنها زودتر شروع شد بیش از ۵۰ درصد افراد مبتلا شده‌‌اند.

وی افزود: برخی استان‌‌ها مانند خوزستان، بوشهر، آذربایجان‌‌های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه در شرایط اسفند و فروردین وضعیت آرامی داشتند و اکنون در حال تجربه موج اول بیماری بوده و وضعیت استان‌‌هایی مانند فارس نگران کننده است.

مطالب مرتبط