آخرین آمار کرونا در ایران ۱۳ دی ۹۹ ؛ فوت ۱۰۱ بیمار در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۱۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۵۵ هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

به گزارش رصد روز، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (شنبه، ۱۳ دی) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۳۹  نفر از آن‌ها بستری شد.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۴۷۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۴ هزار و ۳۲۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۴ هزار و ۹۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون ۷ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۳۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری کرونا

لاری بیان کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید    

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط

آخرین اخبار