آخرین وضعیت “حامیم” از زبان دکترش+ ویدیو

صحبت‌های دکتر "رامین محمودی" جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات و فوق تخصص جراحی قاعده جمجمه در مورد وضعیت جسمانی خواننده پاپ "حامیم" را بشنوید.

به گزارش رصد روز،  صحبت‌های دکتر “رامین محمودی” جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات و فوق تخصص جراحی قاعده جمجمه در مورد وضعیت جسمانی خواننده پاپ “حامیم” را بشنوید.

 

حامیم با نام اصلی حامی صالحی جزو خوانندگان جوان دهه هفتادی است که در بهمن ماه سال ۱۳۷۶ در تهران متولد شد.

درباره زندگی خانوادگی این خواننده جوان اطلاعات چندانی در دسترس نیست و خود او در صفحه رسمی اش نیز، تصویر یا توضیحی در مورد شغل پدر و مادرش منتشر نکرده است.

مسئله جالبی که برای طرفداران این خواننده اهمیت داشته، قد اوست که برخی قد حامیم را حدود ۱۸۰ سانتیمتر عنوان کرده اند.

 

شروع خوانندگی حامیم
حامیم خیلی زود بعد از انتشار اولین آهنگ هایش موفق به کسب محبوبت در میان جوانان شد و همین محبوبت، عاملی شد برای برگزاری کنسرت ها و ادامه انتشار تک آهنگ های بعدی.

اولین آهنگ حامیم
در لیست کارهای حامیم، عنوان اولین آهنگ به سیاسفید تعلق دارد که در بهمن ماه سال ۹۹ منتشر شد که این خواننده جوان چند ماه پس از انتشار این آهنگ، دومین ترانه خود را با نام مثلا منتشر کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

 

عکس مادر حامیم یا عکس همسر حامیم ؟
بدلیل محبوبیت این خواننده، طرفدارانش تمایل دارند درباره زندگی شخصی وی بیشتر بدانند، از این رو و بدلیل وجود کنجکاوی در مورد ازدواج و همسر حامیم، تصویری که او با مادرش در کنسرت به ثبت رسانده بود، توسط برخی به عنوان عکس همسرش در نظر گرفته شد که خیلی زود روشن شد که تصویر صمیمی حامیم با یک خانم در کنسرتش، عکس او و مادرش بوده نه همسرش.

تصادف رانندگی حامیم
طبق اخبار تایید شده ساعات گذشته، حمیدرضا حامی معروف به حامیم شب گذشته و در تاریخ ۸ خرداد ماه بر اثر تصادف در اتوبان نیایش تهران دچار سانحه شده و در حال حاضر در بخش آی سی یو بیمارستان تحت مراقبت است.

 

آهنگ های جدید و قدیمی حامیم
سیا سفید
مثلا
قلب منی
رز سفید
آدمای شهر
شب آخر
یکیو دارم
تبعیدگاه
اولاش
میگم عاشقم میگی دیوونه ای
عشق قدیمی
قصه هات هنوز توی گوشمه
نیمه گمشده
آی ستاره
خونمون
تاریک ترین روزامو پشت سر میذارم
اولاش
خواستم فراموشت کنم
کی میشه من
واسه تو میزنه قلبم
فاصله
عشقشو داری
از قصد
دیدی
خداحافظ عشق قدیمی
زندگی کردم تورو
خورشید و ماه
عشق قدیمی
راز شب و نیمه گمشده

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط