آخرین وضعیت فعالیت سینماها در پی قرمز شدن تهران

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت: سینماهای هر شهر تابع رنگ‌بندی کرونایی هستند و وضعیت فعالیت سینماهای سراسر کشور بنا بر وضعیت کرونایی هر استان و شهر مشخص خواهد شد. آنچه قطعی است، این است که در این زمینه به طور کامل تاب...

به گزارش رصد روز ، محمدرضا فرجی ادامه داد: ستاد کرونای هر استان، درباره رنگ‌بندی یا نوع فعالیت هر یک از مشاغل از جمله سینما هر تصمیمی بگیرند، همه به آن پایبند خواهیم بود و انجمن سینماداران و سازمان سینمایی بر این امر نظارت دارند.

در حالی که یک روز از آغاز اکران «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی برای رونق گرفتن سینماها نمی گذرد که چند شهر از جمله تهران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند و طبق دستور العمل ستاد کرونا که چند وقت قبل منتشر شد، سینماها در این رنگ بندی باید تعطیل شوند.

اما گویا سینمایی ها با توجه به محدود بودن تعداد مخاطبین و رعایت دستورالعمل کرونایی در شرایطی که مترو و اتوبوس فعال هستند،  انتظار دارن سینماها در این وضعیت تعطیل نشوند و در انتظار دستور مستقیم ستاد کرونا هستند،درحالیکه طبق اطلاعیه قبلی بدون دستورالعمل جدید، باید تعطیل شوند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

ایسنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار