آزمون استخدامی ایران خودرو برگزار شد

آزمون استخدامی ایران خودرو با هدف شایسته گزینی، شانزدهم بهمن ماه در چهار حوزه شامل دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علم و صنعت، دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

به گزارش رصد روز، پیرو فراخوان عمومی شرکت ایران خودرو برای برگزاری آزمون استخدامی و جذب نیروی کار متخصص، داوطلبان بومی واجد شرایط از استان های تهران و البرز، از طریق سایت سازمان سنجش، برای شرکت در این فرصت برابر، ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.
این آزمون علمی که با هدف جذب نیروی کار جوان متخصص، متعهد و کارآمد، بر مبنای شایسته سالاری و پرهیز از هرگونه تبعیض در استخدام نیرو صورت گرفته، توسط سازمان سنجش و بر اساس استانداردهای این سازمان برگزار شده است.
در این آزمون علمی، داوطلبان در ۱۸ گروه تخصصی برای کسب عناوین شغلی کارشناسی تخصصی و تکنیسینی مهارت محور با یکدیگر به رقابت پرداختند. افرادی که موفق به قبولی در این آزمون می شوند، وارد مرحله ارزیابی آزمون های تخصصی مبتنی بر شایستگی های شغل شده و پس از موفقیت در آن، به عنوان نیروی کار متخصص، وارد شرکت ایران خودرو شده و جایگزین کارکنانی خواهند شد که در شرف بازنشستگی هستند.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

 

ایکو پرس

مطالب مرتبط

آخرین اخبار