آشفتگی فریبا نادری در این روزها+ عکس

به گزارش رصد روز، فریبا نادری حدود ۳۳ فیلم و سریال در کارنامه بازیگری خود دارد. اما بدون شک هیچ کدام از آن ها برای فریبا نادری به اندازه سریال ستایش برای او شهرت به ارمغان نیاورد. علاوه بر این پخش مداوم این سریال از سوی تلویزیون در طول سا...

به گزارش رصد روز، فریبا نادری حدود ۳۳ فیلم و سریال در کارنامه بازیگری خود دارد. اما بدون شک هیچ کدام از آن ها برای فریبا نادری به اندازه سریال ستایش برای او شهرت به ارمغان نیاورد. علاوه بر این پخش مداوم این سریال از سوی تلویزیون در طول سالیان اخیر باعث شد تا فریبا نادری برای مدت ها در مرکز توجه باشد. اکنون هم شهرت قابل توجه فریبا نادری باعث شده تا تعداد دنبال کنندگان او در اینستاگرام به بیش از دو میلیون و ۱۰۰ هزار فالوئر برسد. فریبا نادری در سریال های بسیاری همچون مروارید سرخ، چک برگشتی، ستایش ۲ و ۳ آسمان همیشه ابری نیست نیز نقش آفرینی داشته است.

فریبا نادری دو سال است که فعالیت اش در سینما و تلویزیون به شدت کاهش یافته است. او آخرین بار سال ۱۴۰۰ در فیلم سینمایی خائن کشی به کارگردانی خائن کشی دیده شد. پیش از آن هم فریبا نادری سال ۱۳۹۹ در تلویزیون با دو سریال از سرنوشت و بچه محل به ایفای نقش پرداخت و حالا دو سال است که فرصت بازی به او نرسیده است.

اکنون هم فریبا نادری در صفحه اینستاگرام اش با لحنی نگران کننده نوشته است:

شهر بوی عید نداره چرا برایمان؟

فریبا نادری

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار