آقای بازیگر ریحانه پارسا را با خاک یکسان کرد+ عکس

به گزارش رصد روز، ریحانه پارسا متولد ۱ اسفند ۱۳۷۷ در تهران است. ریحانه پارسا دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده است. ریحانه پارسا اولین بار سال ۱۳۹۷ وقتی دختری ۲۰ ساله بود با حضو...

به گزارش رصد روز، ریحانه پارسا متولد ۱ اسفند ۱۳۷۷ در تهران است. ریحانه پارسا دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده است. ریحانه پارسا اولین بار سال ۱۳۹۷ وقتی دختری ۲۰ ساله بود با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید. ریحانه پارسا تجربه اول و بازی درخشانی که داشت باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازی در سینما و تلویزیون دریافت کند اما تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود. ریحانه پارسا در حرکتی جنجالی به ترکیه مهاجرت کرد و قید بازیگری در ایران را زد.

محسن افشانی بازیگر مطرح و بسیار پرحاشیه ایرانی در اینستاگرام استوری تندی را خطاب به رفتارهای ناشایست ریحانه پارسا به اشتراک گذاشت و نوشته است:

وقتی درس یه حرفه رو نخونده باشی و به زور بازیگر شی آخرشم همینی میشه که دارید میبینید متاسفم واسه اون فالوئری که به همچین افرادی بها میدن!

 

محسن افشانی / ریحانه پارسا

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار