آقای دلخوش به جای نطق عمل کنید / توصیه به مدعی مدیریت عشقی اقتصاد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، سید کاطم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس امروز در نطق خود اظهارات عجیبی را در خصوص نحوه مدیریت اقتصاد کشور مطرح کرد. این نماینده مجلس امروز با انتقاد از عملکرد وزیر اقتصاد بیان کرد که اکثر بازارها نابسامان ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، سید کاطم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس امروز در نطق خود اظهارات عجیبی را در خصوص نحوه مدیریت اقتصاد کشور مطرح کرد. این نماینده مجلس امروز با انتقاد از عملکرد وزیر اقتصاد بیان کرد که اکثر بازارها نابسامان است و این سوءمدریت تنها شامل بازار سرمایه نیست.

دلخوش با بیان اینکه باید اقتصاد کشور متولی داشته باشد و مشخص شود که متولی آن کیست بیان کرد: وزارت اقتصاد باید همه بازارها را زیر پوشش خود قرار دهد، نه اینکه خودش زیر سایه وزارتخانه های دیگر برود.

کاظم دلخوش که سابقه چهار دوره نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارد و در دوره گدشته در کمیسیون اقتصادی حضور داشت تأکید کرد: اقتصاد و بورس عشقی اداره می شود و باید مشخص شود که مدیریت این حوزه ها با کیست؟

این نماینده تکنوکرات بیان کرد: وزارت اقتصاد وزارت مادر است و باید تمام فعل و انفعالات حوزه اقتصاد را زیر نظر داشته باشد.

این اظهارات در شرایطی از سوی کاظم دلخوش مطرح می شود که در ادوار گذشته او سابقه نائب رئیسی کمیسیون اقتصاد را نیز در کارنامه دارد. اما توصیه به جناب دلخوش این است که اگر در خصوص عملکرد وزیر اقتصاد نگرانی و ناراحتی دارند برای سؤال از وزیر امضاء جمع کند و یا با دعوت از ریاست سازمان بورس در مجلس خواستار شفافیت مسائل حاکم بر بازار سرمایه شوند. نه اینکه تنها از تریبون مجلس به بیان نطقی بپردازند که اثرگذاری ان مشخص نیست.

این نماینده مجلس در شروع به کار مجلس یازدهم با حواشی مختلفی روبرو بود که حتی برخی از این مسائل شائبه کنار گذاشتن او را از مجلس قوی مطرح کرد. 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط