آقای رضوانی حقوق خود و همکارانتان و هزینه برگزاری جلسات مجلس را صرف مهار تورم کنید

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزهای اخیر بحث میزان افزایش حقوق کارمندان در کمیسیون اقتصادی ، تلفیق و برنامه و بودجه بسیار داغ است و اظهار نظرهای مختلفی درباره آن شده. رشد افسار گسیخته قیمت اقلام اساسی، تورم مسکن و عدم همخوانی حقوق با هزی...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزهای اخیر بحث میزان افزایش حقوق کارمندان در کمیسیون اقتصادی ، تلفیق و برنامه و بودجه بسیار داغ است و اظهار نظرهای مختلفی درباره آن شده. رشد افسار گسیخته قیمت اقلام اساسی، تورم مسکن و عدم همخوانی حقوق با هزینه ها باعث عقب افتادگی اقتصادی خانوارها شده و تبعات این مسئله به خصوص در کلانشهر تهران بیش از همیشه مشاهده می شود.

متأسفانه باید اظهار کرد در چندسال گذشته هزینه های اضافی در بخشهای مختلف باعث شده تا مدیریت صحیحی روی نقدینگی موجود در ارکان دولتی و غیردولتی وجود نداشته باشد و در این میان انگار راه حلی به جز اظهارات و نصمیمات خلق الساعه در جهت حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان وجود ندارد.

هردم از این باغ بری می رسد

 

در جدیدترین اظهارت عجیب و البته ناپخته رضوانی نماینده مردم تهران و شمیرانات گفته کارمندان ۲ سال با افزایش ۱۰ درصدی سر کنند تا تورم کاهش پیدا کند. البته این اولین بار نیست که در یک تریبون رسمی شاهد اظهارات غیرکارشناسانه ای هستیم که از زبان یک مسئول بیان می شود اما مسئله اینجاست که چه زمانی باید شاهد اتمام این موضوع بود.

آقای رضوانی لطفا پیش از هر اظهار نظری در مورد تبعات آن تأمل کنید زیرا اظهارات غیرکارشناسانه شما در این موضوع باعث آزردگی جمعیت زیادی می شود که طی چند دهه گذشته بیش از شما بار مشکلات اقتصادی کشور را بر دوش کشیده اند.

آقای رضوانی شما و همکارانتان در مجلس چاره اندیشی کنید تا افزایش حقوق منجر به افزایش تورم در سطح جامعه نشود اما با این شرایط کیفی حاکم بر برخی نمایندگان که شما میز جزو آنان هستید هرگز نمی توان به این مسئله امیدوار بود.

آقای رضوانی حتما گزارش همکارانتان آقای ذوالنور را در صحن مجلس شنیده اید که هزینه برگزاری جلسات مجلس را در هر دقیقه ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرده آیا بهتر نیست به جای نسخه پیچیدن غیرتخصصی برای مردم نسخه ای شفابخش برای مجلسی که در آن حضور دارید بپیچید زیرا چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار