آمار قابل توجه تولید و فروش فولاد مبارکه در دو ماهه ۱۴۰۰

فولادیها در فروردین ماه موفق شدند 755 هزار تن تولید را به ثبت برسانند که نسبت به فروردین سال قبل رشد 13 درصدی را نشان می دهد و در تناژ تولید نیز افزایش 88 هزار تنی را رقم زدند. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، روند رو به رشد افزایش تولید در فولاد مبارکه اصفهان که از دو ماه قبل از سال جدید شروع شده بود در سال جدید نیز ادامه یافت و آمارها حکایت روند قابل توجه تولید و فروش این واحد تولیدی طی دوماهه فروردین و اردیبهشت دارد. فولادیها در فروردین ماه موفق شدند ۷۵۵ هزار تن تولید را به ثبت برسانند که نسبت به فروردین سال قبل رشد ۱۳ درصدی را نشان می دهد و در تناژ تولید نیز افزایش ۸۸ هزار تنی را رقم زدند.

تلاشهای این واحد تولید برای تکرار آمار تولید در اردیبهشت ماه افزایش ۱۰ درصدی تولید را موجب شد. فولادیها در اردیبهشت ماه موفق شدند ۸۵۵ هزار تن تولید داشته باشند که نسبت به یکماهه سال قبل رشد ۱۵ درصدی را نشان می دهد و در تناژ تولید نیز شاهد افزایش ۱۱۳ هزار تنی هستیم.

جابجایی رکوردهای این واحد تولیدی در برآورد نقطه ای و ماه به ماه گویای این است که فولاد مبارکه در فروردین ماه ۱۴۰۰ موفق به فروش ۵۲۹ هزار تن از محصولات خود شده که نسبت به فروردین سال قبل افزایش ۲۱ درصدی ثبت شده است. در اردیبهشت ۱۴۰۰ هرچند که میزان فروش فولادیها به اردیبهشت ۹۹ نرسید اما در نهایت فولادیها ۷۳۷ هزار تن فروش داشتند.

همچنین مبلغ فروش محصولات فولاد مبارکه در فروردین سال جاری ۹۰ هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال بود که در اردیبهشت این رقم به ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار