آمریکا در تحریم صنعت خودرو و سایپا موفق نبوده است/تلاش سایپا برای افزایش تولید

احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه صنعت خودروسازی ایران به خصوص شرکت سایپا گفت: آمریکا در تحریم‌ها و فلج کردن صنعت خودرو موفق نبوده چرا که مدیران خودروساز به خوبی مش...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به  تحریم‌های خصمانه آمریکا علیه صنعت خودروسازی و شرکت سایپا گفت:‌ آمریکا در تحریم صنعت خودرو و سایپا موفق نبوده است.

 

احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه صنعت خودروسازی ایران به خصوص شرکت سایپا گفت: آمریکا در تحریم‌ها و فلج کردن صنعت خودرو موفق نبوده چرا که مدیران خودروساز به خوبی مشغول کار کردن هستند.

 

وی با اشاره به همکاری شرکت سایپا با نیروهای مسلح از جمله نیروی هوایی ارتش و سپاه برای بومی‌سازی قطعات خودرو در داخل گفت: در حال حاضر توان تولید خودرو در داخل و تأمین قطعات وجود دارد و ما باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود کیفیت تولید خودرو را افزایش دهیم.

 

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه دست‌هایی در پشت پرده وجود دارد که نمی‌‌خواهند خودرو در داخل تولید شود، عنوان کرد: اقدام سایپا در همکاری با نیروهای مسلح جهت تولید قطعات خودرو در داخل گام بسیار خوبی است و مجلس از آن حمایت می‌کند.

 

مرادی گفت:‌ در سال جهش تولید باید به فکر افزایش تولید در داخل بود و معتقدیم این اقدام سایپا به افزایش تولید در داخل کمک می‌کند.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار