آنجلینا جولی به اینستاگرام پیوست

به گزارش رصد روز ، آنجلینا جولی به اینستاگرام پیوست. این خبر را از روی یک پست که امروز توسط او گذاشته شد به دست آمد. در بین بازیگران ایرانی چهره هایی مانند آناهیتا درگاهی ، اشکان خطیبی ، مهناز افشار ، محمدرضا غفاری ، دنیا مدنی ، فریبا ناد...

به گزارش رصد روز ، آنجلینا جولی به اینستاگرام پیوست. این خبر را از روی یک پست که امروز توسط او گذاشته شد به دست آمد. در بین بازیگران ایرانی چهره هایی مانند آناهیتا درگاهی ، اشکان خطیبی ، مهناز افشار ، محمدرضا غفاری ، دنیا مدنی ، فریبا نادری ، مونا فرجاد ، بهنوش بختیاری و کتایون ریاحی بعد از گذاشتن اولین پست این چهره آن را پسندیدند.

جولی در این پست اینستاگرامی نوشت: این نامه ای است که من از سوی یک دختر نوجوان افغانستانی می فرستم. در حال حاضر مردم افغانستان توانایی برقراری ارتباط در رسانه های اجتماعی و همینطور آزادی بیان خود را از دست داده اند، بنابراین من به اینستاگرام آمده ام تا داستانهای آنها و صدای کسانی را که در سراسر جهان برای حقوق اولیه انسانی خود مبارزه می کنند، به اشتراک بگذارم.

 

پست آنجلینا جولی 1

پست آنجلینا جولی 2

پست آنجلینا جولی 3

این بازیگر و فعال آمریکایی خاطر نشان کرد: دیدن آوارگان افغانستانی که دوباره ترس و بلاتکلیفی کشورشان را فرا گرفته، ناراحت کننده است. صرف این همه پول و زمان، ریختن خون و از دست دادن جان ها فقط برای رسیدن به این هدف، درک این موضوع تقریبا ناممکن است.

من دو هفته قبل از ۱۱ سپتامبر در مرز افغانستان بودم و در آنجا با پناهندگان افغانستانی آشنا شدم. این داستان مربوط به بیست سال پیش است.

بازیگر «آقا و خانم اسمیت» در پایان این پست نوشت: مانند دیگر کمیته ها که از کمک رویگردانی کرده اند، نیستم. من همچنان به دنبال راه هایی برای کمک خواهم بود و امیدوارم شما هم به من بپیوندید

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار