اجرای طرح تسهیلاتی “مهر رفاه” بانک رفاه کارگران آغاز شد

در راستای ارائه خدمات روزآمد و متنوع و مطلوب بانکی به مشتریان بانک رفاه کارگران، اجرای طرح تسهیلاتی “مهر رفاه” این بانک آغاز شد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، تمامی اشخاص حقیقی که نسبت به افتتاح حس...

در راستای ارائه خدمات روزآمد و متنوع و مطلوب بانکی به مشتریان بانک رفاه کارگران، اجرای طرح تسهیلاتی “مهر رفاه” این بانک آغاز شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، تمامی اشخاص حقیقی که نسبت به افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت اقدام کنند، جامعه هدف تسهیلات این طرح را تشکیل می‌دهند. پرداخت تسهیلات به اقوام درجه یک سپرده‌گذار (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزندان) نیز امکان‌پذیر است.

بر اساس این گزارش، نوع سپرده سرمایه‌گذاری در این طرح در قالب بلند مدت یک، دو و سه ساله به ترتیب با نرخ سود ۲۰.۵ ، ۲۱.۵ و ۲۲.۵ درصد انجام می‌شود و نسبت تسهیلات به سپرده نیز بین ۲۰ الی ۳۵ درصد متناسب با زمان پرداخت تسهیلات، متغیر است.

زمان پرداخت تسهیلات این طرح تا ۴ ماه پس از افتتاح حساب درنظر گرفته شده و نرخ سود تسهیلات نیز بین ۱۷ تا ۱۹ درصد و مدت بازپرداخت ۱۲ الی ۳۶ ماهه است.

حداقل مبلغ برای افتتاح سپرده‌سرمایه‌گذاری بلندمدت در این طرح ۵۰۰ میلیون ریال است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مراکز ارتباط با مشتریان بانک (فراد) با شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط