احتمال تعطیلی روز شنبه

به گزارش رصد روز؛ احتمال می رود روز شنبه ۲ مهر بین التعطیلی اعلام شود. همچنین به علت فرا رسیدن شهادت امام رضا علیه السلام و زیارت و عزاداری مردم به این مناسبت قرار شد که هفته اول مهر ماه مدارس تعطیل شود. با توجه به تعطیلی روزهای جمعه ۱ مه...

به گزارش رصد روز؛ احتمال می رود روز شنبه ۲ مهر بین التعطیلی اعلام شود. همچنین به علت فرا رسیدن شهادت امام رضا علیه السلام و زیارت و عزاداری مردم به این مناسبت قرار شد که هفته اول مهر ماه مدارس تعطیل شود.

با توجه به تعطیلی روزهای جمعه ۱ مهر و یکشنبه ۳ مهر به دلیل رحلت رسول اکرم احتمال می رود روز شنبه ۲ مهر بین التعطیلی اعلام شود این خبر تاکنون صحت این خبر تائید نشده است و باید منتظر تصمیم هیات دولت ماند. در صورتی که هفته اول مهر ماه تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

به علت فرا رسیدن شهادت امام رضا علیه السلام و زیارت و عزاداری مردم به این مناسبت قرار شد که هفته اول مهر ماه مدارس تعطیل شود.

البته برای همه شهرهای کشورمان این تعطیلی لحاظ نشده است وصرفاً شهر مشهد به دلیل پذیرای زائران هفته اول را تعطیل کرده است.

در برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی نوشته شده که کل مدارس کشور در هفته اول مهر ماه امسال تعطیل هستند این در حالی است که فقط شهر مشهد این تعطیلی را شامل می شود.

مشهد که هر روز میزبان بسیاری از زائران امام رضا علیه السلام است در ایام نزدیک به شهادت این امام رئوف با خیل عظیم جمعیت زائران روبرو می شود.

آموزش و پرورش شهر مشهد تصمیم گرفته که مدارس را در این ایام در اختیار زائران قرار بدهند و به همین دلیل مدارس این شهر تعطیل خواهد بود و در شهرهای دیگر تعطیلی وجود ندارد.

البته تعطیلی مدارس در مشهد نیز فقط به صورت حضوری اعلام شده است و دانش آموزان به صورت مجازی باید به فعالیت آموزشی خودرو پردازند.

انتهای پیام/

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار