احتمال لغو برگزاری حراج بهاره

به گفته معاون برنامه ریزی، اقتصادی اتاق اصناف ایران سال گذشته برای جلوگیری از تشدید سویه‌های جدید کرونا در بازار هرگونه حراج در فروشگاه‌ها ممنوع شد و این احتمال وجود دارد که امسال هم این روند اجرایی شود.

به گزارش رصد روز، به گفته معاون برنامه ریزی، اقتصادی اتاق اصناف ایران سال گذشته برای جلوگیری از تشدید سویه‌های جدید کرونا در بازار هرگونه حراج در فروشگاه‌ها ممنوع شد و این احتمال وجود دارد که امسال هم این روند اجرایی شود.

 سقایی گفت: تنها مکانی که برای ارائه کالاها به صورت تخفیفی در نظر گرفته شده است، جشنواره بهاره بوده و برگزاری حراج ها و تخفیفات کلان در سایر بازارها مورد تایید نیست.

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران گفته بود، هر گونه تخفیف بیش از ۳ درصد باید با کاهش قیمت فروش تولید کننده درج شده روی کالا صورت پذیرد و تخفیف بیش از ۳ درصد خارج از قیمت درج شده بر روی کالا از مصادیق عدم رعایت ضوابط قیمت گذاری اعلامی از سوی سـازمان حمایت بوده و باید از این گونه اقدامات خودداری شود.

مرحله نخست جشنواره خرید شفاف در بهمن امسال برگزار می شود و  تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد. در این جشنواره اقلام با نرخ تولید کننده به صورت بازارچه های حضوری و مجازی عرضه می شوند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط