اختصاص ۳۵ هزار خودرو ظرفیت فروش برای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت/ نبود هیچ گونه محدودیت در این طرح باتوجه به افزایش تولید روزانه ۱۸۰۰ دستگاه

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا برای تحقق برنامه ابلاغ شده در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با توجه به تحقق برنامه های تولید مطابق سیاست های وزارت صمت، هیچ محدودیتی در اجرای طرح قانون حمای...

به گزارش رصد روز، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا برای تحقق برنامه ابلاغ شده در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با توجه به تحقق برنامه های تولید مطابق سیاست های وزارت صمت، هیچ محدودیتی در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ندارد.

حسین کاظمی در برنامه میز اقتصاد با بیان مطلب فوق افزود: گروه خودروسازی سایپا در طرح جدید فروش در سامانه یکپارچه، ظرفیت قابل توجه‌ای برای متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت براساس برنامه تولید؛ به میزان ۳۵ هزار دستگاه در نظر گرفته است.

او تاکید کرد: پس از ابلاغ مصوبه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی، در گروه خودروسازی سایپا از سال گذشته تاکنون ۸ طرح اجرا کرده ایم و تاکنون تعداد ۳۵۰۰ نفردر طرح حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت ثبت نام نهایی خودرو را انجام داده اند.

کاظمی با اشاره به تولید به صورت “عبور مستقیم ۸۵ درصدی” محصولات گروه سایپا گفت: با تولید روزانه ۱۸۰۰ دستگاه که با تلاش کارگران، مهندسان و مدیران گروه سایپا  محقق شده؛ هیچ محدودیتی برای ثبت نام از متقاضیان در اجرای طرح حمایت از خانواده وجوانی جمعیت نداریم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار