اخراج دست جمعی در تأمین اجتماعی / عیدی مدیرعامل تازه نفس

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در نامه ای دستور تعدیل اجباری نیروها در شرکتهای زیر مجموعه را داده که بسیاری معتقدند این موضوع اخراج دست جمعی است.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در حالیکه میرهاشم موسوی چندوقت پیش دستور داده بود تا هرگونه استخدام در این سازمان تنها با هماهنگی و مجوز او صورت گیرد حالا در نامه ای دیگر دستور  تعدیل اجباری برخی از نیروهای موجود در شرکتهای زیرمجموعه  تأمین اجتماعی را داده است. که از آن می توان به اخراج دست جمعی تعبیر کرد.

برخی از کارگران زیرمجموعه شستا در این ارتباط به خبرنگار رصد روز گفتند که این مسئله آنهم در فاصله چند روز مانده به شب عید هراس عجیبی را ایجاد کرده و همه ما نگران این وضعیت هستیم. ما انتظار داشتیم با روی کارآمدن مدیرعامل جدید در این سازمان شاهد تحولات رو به جلو باشیم نه اینکه آقای میرهاشم موسوی آمده و نیامده حکم تعدیل اجباری نیروها را صادر کنند.

یکی دیگر از کارگران در این رابطه می گوید اگر یکی از آقازاده های این مدیران لباس کارگری به تن می کرد هرگز چنین تصمیمی گرفته نمی شد.

هرچند که هنوز سازمان تأمین اجتماعی در این رابطه واکنشی نشان نداده اما باید دید که چرا چنین تصمیمی در فاصله کمتر از ۵۰ روز به شب عید صادر می شود و آیا به سرنوشت کارگرانی که در فهرست مازاد تأمین اجتماعی قرار میگیرند اندیشیده شده؟

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط