ارائه محصولات و تشریح ظرفیت های بانک شهر برای فعالان حوزه نفت

همزمان با آغاز بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، خدمات برتر بانک شهر در تمامی حوزه های بانکی برای فعالان این حوزه تشریح خواهد شد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، بیست و هفتمین نمایشگاه بین ال...

همزمان با آغاز بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، خدمات برتر بانک شهر در تمامی حوزه های بانکی برای فعالان این حوزه تشریح خواهد شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه با هدف گسترش تعامل با سایر کشورها، کمک به تقویت توان داخلی، عقد قرارداد‌های بازرگانی، توسعه اشتغال، کمک به ایجاد بازار‌های جدید خارجی از ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه که با حضور ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی برگزار می شود، آخرین دستاورد‌ها در حوزه صنعت نفت و گاز از ۲۰۰ شرکت کننده این نمایشگاه خارجی از ۱۳ کشور دنیا از جمله روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه معرفی خواهد شد.
بر این اساس، بانک شهر نیز با برپایی غرفه در سالن ۳۸ B این نمایشگاه ضمن خدمات رسانی به فعالان حوزه نفت، به تشریح محصولات و ظرفیت های خود در راستای حمایت از حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهد پرداخت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار