اراضی رایگان در اختیار مسکن ملی قرار داده شد

رئیس بنیاد مستضعفان گفت : هزار کتار زمین رایگان در اختیار دولت برای ساخت مسکن ملی قرار داده ایم. به گزارش رصد روز،سبد پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص آزاد راه تهران گفت: به زودی خبرهای خوبی در اسفند ماه درباره آزاد راه تهران _ شمال...

رئیس بنیاد مستضعفان گفت : هزار کتار زمین رایگان در اختیار دولت برای ساخت مسکن ملی قرار داده ایم.

به گزارش رصد روز،سبد پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص آزاد راه تهران گفت: به زودی خبرهای خوبی در اسفند ماه درباره آزاد راه تهران _ شمال اعلام خواهیم کرد.

او گفت:همه تلاش بنیاد مستضعفان در مناطق محروم است و در کلان شهرها کاری نمی کنیم و کارهای تولید در مناطق محروم است و زیر ساخت ما در حوزه ایجاد اشتغال پایدار است. کارهای ما اشتغالات پایدار فراهم می‌کند.

فتاح گفت:  بنیاد مستضعفان ۲هزار میلیارد تومان به اشتغال کمک کرده و در طی سه سال گذشته اشتغال های ما پایدار بوده است و هیچ خبری از تعدیل نیرو و یا بیکاری شنیده نشده است.

او درباره مولد سازی گفت : ما اموالی داریم که  به دولت واگذار نمی کنیم  بنیاد مستضعفان  تاکنون به مولد سازی عمل کرده است و ما اموال راکد را  به کارخانه تولید و سد نیروگاه و طرح کشاورزی  تبدیل کرده ایم همچنین  رویکرد ما این است که اموال راکد را بفروشیم و آن ها را  تبدیل به کارخانه می کنیم.

او گفت: هزار کتار زمین رایگان برای ساخت مسکن ملی  در تمامی کشور در اختیار دولت قرار داده ایم.

او گفت: اگر کاری از بنیاد پیدا کنید که  به دلیل تحریم ها بر زمین مانده جایزه می دهم و تمامی اقدامات توسط نیروهای خود بنیاد در حال انجام است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار