ارزش دارا یکم ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

با قیمت پایانی 114 هزار و 90 ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم 12 مرداد 1400 به 22 میلیون و 818 هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل 652.000 هزار ریال کاهش را نشان می دهد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با ۱۷ هزار و ۷۱۶ واحد افزایش همراه بود و شاخص هم وزن نیز دویست و سی واحد کاهش یافت ارزش دارا یکم ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ با کاهش ششصد و ۴۰ ریالی در قیمت پایانی ۱۱۴ هزار و ۹۰ ریال بسته شد تا کاهش ۰.۹۵ درصد را ثبت کرده باشد.

تعداد معاملات امروز دارا یکم ۸ هزار و ۵۸۷ معامله بود که حجم آن به ۴ میلیون و ۸۶۴ هزار می رسید. ارزش معاملات این نماد امروز ۵۵۴ میلیارد و ۹۵۵ میلیون ریال بود و بازه روز آن نیز بین ۱۱۳,۵۰۰ ریال تا ۱۱۴,۶۷۰ ریال بود. امروز حقیقی ها در این نماد ۳ میلیون و ۶۶۵ هزار برگه سهم خریدند و ۴ میلیون و ۵۴۳ هزار برگه سهم توسط آنان به فروش رسید.

حقوقی های این نماد نیز امروز ۱ میلیون و ۱۹۹ هزار برگه سهم خرید داشتند و ۳۲۱ هزار و ۳۰ برگه سهم نیز توسط آنان به فروش رسید. با قیمت پایانی ۱۱۴ هزار و ۹۰ ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به ۲۲ میلیون و ۸۱۸ هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل ۶۵۲.۰۰۰ هزار ریال کاهش را نشان می دهد. امروز در مجموع ۲ هزار و ۸۶۱ اقدام به خرید دارا یکم کردند که ۶ نفر از آنان حقوقی بود و ۲ هزار و ۸۵۵ نفر نیز حقیقی بودند. آمار فروشندگان این نماد امروز به ۳ هزار و ۶۱۱ نفر می رسید که به جز ۴ نفر حقوقی بقیه حقیقی بودند.

 

ارزش دارا یکم 12 مرداد 1400

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار