ارزش دارا یکم ۲۸ مهر ۹۹ / کاهش ۸ درصدی نسبت به روز قبل

ارزش دارا یکم 28 مهر 99 در شرایطی با این کاهش روبرو شد که ارزش بازار آن به بیش از 4 هزار میلیارد ریال می رسد. همچنین حجم معاملات در این صندوق امروز به 21 میلیون و 929 سهم رسید که تعداد معاملات آن نیز 63.719 بود. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، با پایان معاملات امروز که خیلی ها را در بازار بورس کلافه کرد ارزش دارا یکم نیز با کاهش روبرو شد. آخرین معامله این صندوق ۱۸.۱۲۴ تومان بود اما قیمت پایانی آن ۱۸.۴۴۱ تومان بسته شد. با این حساب ارزش دارا یکم ۲۸ مهر ۹۹ با در نظر گرفتن ۲۰۰ واحد آن به ۳ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

ارزش دارا یکم ۲۸ مهر ۹۹ در شرایطی با این کاهش روبرو شد که ارزش بازار آن به بیش از ۴ هزار میلیارد ریال می رسد. همچنین حجم معاملات در این صندوق امروز به ۲۱ میلیون و ۹۲۹ سهم رسید که تعداد معاملات آن نیز ۶۳.۷۱۹ بود.

حقیقی ها چقدر خریدند؟

حقیقی ها امروز ۲۱ میلیون و ۷۰۰ سهم خریدند و در مقابل نیز ۲۱ میلیون ۴۵۷ سهم فروختند همچنین تعداد خریداران حقیقی در این سهم ۳۲,۲۱۰ نفر بود اما در مقابل نیز ۱۳,۱۹۹ نفر فروشنده وجود داشت.

حقوقی ها چقدر خریدند؟ 

حقوقی ها امروز در این نماد ۲۲۸,۳۷۱ سهم خریدند و ۴۷۱,۴۸۷ سهم فروختند. همچنین تعداد خریداران و فروشندگان حقوقی به ترتیب ۱۸ و ۸ نفر بود.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت ۲۸ مهر ۹۹ / کاهش ۳۸ درصدی از ابتدای سال

ارزش سهام عدالت ۲۷ مهر ۹۹

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط