ارزش سهام عدالت ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۱۰ فروردین ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 10 فروردین 1400 به مقدار 0.1 درصد و ارزش دارا یکم 10 فروردین 1400 هم به همین مقدار کاهش یافت. در پایان معاملات امروز بورس و در حالیکه فارس ، فملی و تاپیکو حسابی در قرمز وش شدن بازار تأثیرگذار بودند.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ به مقدار ۰.۱ درصد و ارزش دارا یکم ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ هم به همین مقدار کاهش یافت. در پایان معاملات امروز بورس و در حالیکه فارس ، فملی و تاپیکو حسابی در قرمز وش شدن بازار تأثیرگذار بودند. شاخص کل بورس امروز به یک میلیون و ۳۰۳ هزار واحد رسید تا سه هزار و ۷۹۹ واحد کاهش را تجربه کرده باشد. در ادامه اما باید گفت که شاخص هم وزن روز خوبی را سپری کرد که این موضوع می تواند برای سهم های کوچک خیلی مسئله جذابی باشد. جدا از این در بین سهم های پرتراکنش شپنا و از بورس و زملارد از فراربورس دیده می شود. امروز همانطور که پیش بینی می شد شاخص به دنبال اصلاح روز قرمزی را پشت سر گذاشت که گفته می شود این دورخیزی مناسب برای بازار سرمابه خواهد بود. از طرف دیگر با توجه به سهم نمادهای بزرگ در سهام عدالت خصوصا نمادهای بانکی باید تا چند روز آینده نیز این وضعیت را برقرار دانست.

 

ارزش سهام عدالت ۱۰ فروردین ۱۴۰۰

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۸۳۲ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۰.۱ درصد معادل ۱۱ هزار و ۳۲۳ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۹۹ تومان رسیده است.

 

ارزش دارا یکم ۱۰ فروردین ۱۴۰۰

 

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۵۱۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۹۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۳۹۸ تومان معامله شد.

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار