ارزش سهام عدالت ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 24 فروردین 1400 و ارزش دارا یکم 24 فروردین 1400 برای اولین بار در سال 1400 به ترتیب افزایش 2.1 و 4.92 درصدی داشت.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ به ترتیب افزایش ۲.۱ و ۴.۹۲ درصدی داشت.

 

امروز شاخص کل بورس با بیش از ۱۸ هزار واحد افزایش به ۱ میلیون و ۲۴۴ هزار واحد افزایش رسید آن هم در روزیکه شاخص سازها حسابی سبز بودند. فولاد بعد از چند روز که تأثیرگذارترین نماد در کاهش شاخص بود امروز با رشد ۳ هزار و ۵۰۶ واحد پر رنگ ترین نماد در افزایش شاخص دیده شد. بعد از آن نیز نمادهای شستا ،فملی ، تاپیکو ، کچاد ، فخوز ، شپنا دیگر اثرگذارهای شاخص بودند. همینطور در ادامه معاملات امروز ۲۴ فروردین خساپا ، شپنا ، خودرو ، فوملاد ، خگستر ، فملی و وتجارت نمادهای پرتزاکنش بازار بودند. در بازار فرابورس نیز آریا تأثیرگذارترین نماد و ذوب پر رتاکنش ترین نماد این بازار بود. شاخص هم وزن نیز در روز خوب بازار سرمایه ۵۰۹ واحد افزاش پیدا کرد و به ۴۳۵ هزار و ۲۳۱ واحد رسید.

ارزش سهام عدالت ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۱۰۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲.۱ درصد معادل ۱۷۸ هزار و ۵۱۲ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۴ هزار و ۲۶۲ تومان رسیده است.

نخستین سبزپوشی سهام عدالت در سال ۱۴۰۰

ارزش دارا یکم ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۹۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۴۰۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۵.۸۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۵۱۹ تومان معامله شد.

نخستین سبزپوشی سهام عدالت در سال ۱۴۰۰

ارزش پالایش یکم ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

هر واحد از  پالایش  یکم نیز با رشد ۵.۴۲ درصدی به نرخ ۷ هزار و ۵۸۴ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد آن به ۳ میلیون ۷۷۰ هزار تومان افزایش پیدا کند. همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های ۷.۳۶۹ تومان ثبت شد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار