ارزش سهام عدالت ۷ فروردین ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۷ فروردین ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 7 فروردین 1400 و ارزش دارا یکم 7 فروردین 1400 به ترتیب با کاهش 0.7 و 1.25 درصدی در اولین روز معاملاتی سال جدید همراه بودند.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۷ فروردین ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۷ فروردین ۱۴۰۰ به ترتیب با کاهش ۰.۷ و ۱.۲۵ درصدی در اولین روز معاملاتی سال جدید همراه بودند. امروز در حالی شاهد افت در این بخش ها بودیم که شاخص کل بورس با رشد بسیار شکننده به ۱ میلیون و ۳۰۹ هزار واحد رسید اما چیزی که در بازار امروز خصوصا برای سبد سهام عدالت عدالت تأثیر گذار بود کاهش ارزش فولاد در معاملات امروز بود که سهم خقابل توجهی در آن دارد. از طرف دیگر نیز در تمادهای پرتراکنش امروز بازار بورس نمادهایی که برای این وضعیت تعدیل کننده باشد دیده نمی شود.

 

ارزش سهام عدالت ۷ فروردین ۱۴۰۰

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۲۶ هزار و ۶۱۴ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی سال گذشته ۰.۷ درصد معادل ۷۲ هزار و ۶۰۴ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۶۸ تومان رسیده است.

در اولین روز بورس در سال ۱۴۰۰ ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش دارا یکم ۷ فروردین ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با کاهش ۱.۲۵ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی سال گذشته ۱۴ هزار و ۶۳۶ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۶۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۵۷۰ تومان معامله شد.

در اولین روز بورس در سال ۱۴۰۰ ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش دارایکم در یکماه گذشته:

در اولین روز بورس در سال ۱۴۰۰ ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 

 

 

 

مطالب مرتبط