ارزش سهام عدالت ۸ خرداد ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۸ خرداد ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 8 خرداد 1400 به 7 میلیون و 175 هزار تومان رسید. ارزش دارا یکم 8 خرداد 1400 نیز 2 میلیون و 472 هزار تومان شد. با این حساب به ترتیب شاهد افزایش ۳.۸ و ۸.۴۹  درصدی برای آنها بودیم. 

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۸ خرداد ۱۴۰۰ به ۷ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان رسید. ارزش دارا یکم ۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز ۲ میلیون و ۴۷۲ هزار تومان شد. با این حساب به ترتیب شاهد افزایش ۳.۸ و ۸.۴۹  درصدی برای آنها بودیم.

شاخص بورس در آغاز معاملات اولین روز هفته برخلاف هفته‌های گذشته با چراغ سبز آغاز کرد و روند صعودی در طی بازار داشت و در پایان معاملات امروز شنبه هشتم خردادماه با جهش ۳۰ هزار و ۱۳۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۴۷۹ واحد رسید تا از مرز ۱.۱ میلیونی فاصله قابل توجه بگیرد
امروز همه شاخص‌های بورس سبز بودند، به گونه‌ای که شاخص کل ۲.۷ درصد و شاخص هم وزن ۰.۶۴ درصد رشد کردند امروز بزرگترین صعود شاخص بورس تهران در سال ۱۴۰۰ به ثبت رسید.
«فارس» «فملی» و «فولاد» سبزترین نماد‌های امروز بودند. «ثبهساز»، «کویر»، «وبملت» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت ۸ خرداد ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۴۴۱ تومان رسید که نسبت به دیروز ۳.۸ درصد معادل ۲۶۴ هزار و ۷۴۶ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۲۶۴ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۸ خردادماه ۱۴۰۰ جقدر شد؟

ارزش دارا یکم ۸ خرداد ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۵.۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۳۶۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۸.۴۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۸ خردادماه ۱۴۰۰ جقدر شد؟

مطالب مرتبط