ارزش پالایش یکم ۱ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۱ شهریور ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم در قیمت پایانی با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با بیش از ۳۳۷ واحد رشد به یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد رسید شاخص هم وزن نیز ۴ هزار ۱۰۰ واحد افزایش را تجر...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۱ شهریور ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم در قیمت پایانی با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با بیش از ۳۳۷ واحد رشد به یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد رسید شاخص هم وزن نیز ۴ هزار ۱۰۰ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۸۳ هزار و ۸۲۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به آخرین روز معاملات دو هزار و ۸۱۰ ریال ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز مثبت ۳.۴۷ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۵۹ هزار و ۶۳۲ معامله در حجم ۷۱ میلیون و ۳۱۲ هزار بود که ارزشی معادل پنج هزار و ۹۷۷ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۸۱,۲۰۰ ریال تا ۸۶,۵۵۰ ریال معامله شد. با این حساب در حجم و ارزش معاملات این نماد امروز شاهد افزایش قابل توجه بودیم.

حقیقی های این نماد امروز ۷۰ میلیون و ۶۸۵ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۷۰ میلیون و ۳۲۵ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۶۲۶ هزار و ۷۸۵ برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل ۹۸۶ هزار و ۸۵۹ برگه سهم  را به فروش گذاشتند تا تراز فروش حقوقی نسبت به خرید سنگین تر باشد.

این نماد امروز در مجموع ۲۱ هزار و ۹۷۳ نفر خریدار داشت که ۲۱ هزار و ۵۵۵ نفر از آنها حقیقی و ۱۸ نفر نیز حقوقی بودند. تعداد فروشندگان این نماد نیز امروز ۱۷ هزار و ۸۶۵ نفر بود که ۱۷ هزار و ۸۴۹ نفر حقیقی و ۱۶ نیز حقوقی بودند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز در ابتدا متعادل بود اما در ادامه تراکم بیشتری در خرید ثبت شد. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۱ شهریور ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۸۳ هزار و ۸۲۰ ریال به ۴۱ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل یک میلیون و ۴۰۵ هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار