ارزش پالایش یکم ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم 11 مرداد 1400 با قیمت پایانی 69 هزار و 400 ریال به 34 میلیون و 700 هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل 100 هزار ریال کاهش را نشان می دهد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با افزایش ۸ هزار و ۷۸۶ واحدی روبرو شد شاخص هم وزن نیز  هزار و ۱۲۶ واحد کاهش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۶۹ هزار و ۴۰۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل ۲۰۰ ریال کاهش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز منفی ۰.۲۹ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۱۴ هزار و ۹۲۱ معامله در حجم ۱۰ میلیون و ۹۹۰ هزار بود که ارزشی معادل ۷۶۲ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۶۹,۱۱۰ ریال تا ۷۰,۰۹۰ ریال معامله شد.

حقیقی های این نماد امروز ۱۰ میلیون و ۶۰۷ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۱۰ میلیون و ۹۱۷ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۳۸۳ هزار و ۶۷۳ برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل نیز ۷۳ هزار و ۵۵۶ برگه سهم را به فروش گذاشتند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز متعادل بود. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۶۹ هزار و ۴۰۰ ریال به ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل ۱۰۰ هزار ریال کاهش را نشان می دهد

 

ارزش پالایش یکم 11 مرداد 1400

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار