ارزش پالایش یکم ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم 13 مرداد 1400 با قیمت پایانی 70 هزار و 500 ریال به 35 میلیون و 250 هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل 460 هزار ریال افزایش را نشان می دهد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با افزایش ۳۰ هزار و ۴۱۶ واحدی روبرو شد شاخص هم وزن نیز دو هزار و ۵۷۵ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۵۰۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل ۹۲۰ ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز مثبت ۱.۳۲ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۲۶ هزار و ۴۹۱ معامله در حجم ۲۵ میلیون و ۲۳۲ هزار بود که ارزشی معادل هزار و ۷۷۸ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۶۹,۶۳۰ ریال تا ۷۱,۳۲۰ ریال معامله شد.

حقیقی های این نماد امروز ۲۴ میلیون و ۶۰۲ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۲۴ میلیون و ۹۵۵ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۶۲۹ هزار و ۹۰۳ برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل ۲۷۷ هزار و ۳۳۰ برگه سهم  را به فروش گذاشتند تا تراز خرید حقوقی نسبت به فروش سنگین تر باشد.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز متعادل بود. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۵۰۰ ریال به ۳۵ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل ۴۶۰ هزار ریال افزایش را نشان می دهد

 

قیمت پالایش یکم 13 مرداد 1400

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار