ارزش پالایش یکم ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم در قیمت پایانی با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با بیش از ۱۵ هزار واحد رشد به یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد رسید شاخص هم وزن نیز ۷ هزار ۷۰۷ واحد افزایش را...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم در قیمت پایانی با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با بیش از ۱۵ هزار واحد رشد به یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد رسید شاخص هم وزن نیز ۷ هزار ۷۰۷ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۸۱ هزار و ۱۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به آخرین روز معاملات پنج هزار و ۹۰۰ ریال ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز مثبت ۷.۸۶ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۶۴ هزار و ۴۵۷ معامله در حجم ۷۲ میلیون و ۸۸۱ هزار بود که ارزشی معادل پنج هزار و ۹۰۴ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۷۸,۴۰۰ ریال تا ۸۲,۶۲۰ ریال معامله شد. با این حساب در حجم و ارزش معاملات این نماد امروز شاهد افزایش قابل توجه بودیم.

حقیقی های این نماد امروز ۷۱ میلیون و ۳۲۶ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۷۰ میلیون و ۳۸۱ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز یک میلیون و ۵۵۳ هزار برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل ۲ میلیون و پانصد هزار برگه سهم  را به فروش گذاشتند تا تراز فروش حقوقی نسبت به خرید سنگین تر باشد.

این نماد امروز در مجموع ۱۹ هزار و ۳۳۵ نفر خریدار داشت که ۱۹ هزار و ۹۱۸ نفر از آنها حقیقی و ۱۷ نفر نیز حقوقی بودند. تعداد فروشندگان این نماد نیز امروز ۲۳ هزار و ۴۲۹ نفر بود که ۲۳ هزار و ۴۰۲ نفر حقیقی و ۲۷ نیز حقوقی بودند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز در ابتدا متعادل بود اما در ادامه تراکم بیشتری در خرید ثبت شد. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۸۱ هزار و ۱۰ ریال به ۴۰ میلیون و ۵۰۵ هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل دو میلیون و ۹۵۰ هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار