ارزش پالایش یکم ۲۸ تیر ۱۴۰۰

با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم 28 تیر 1400 با قیمت پایانی 71 هزار و 310 ریال به 35 میلیون و 655 هزار ریال رسید.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۲۸ تیر ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم با کاهش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با افزایش ۸ هزار و ۴۲۰ واحدی روبرو شد شاخص هم وزن نیز ۲ هزار و ۷۴۱ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۷۱ هزار و ۳۱۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل ۲۷۰ ریال کاهش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز منفی ۰.۳۸  درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۱۸ هزار و ۱۵۵ معامله در حجم ۱۵ میلیون و ۱۱۳ هزار بود که ارزشی معادل هزار و ۷۷ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۷۰.۸۱۰ ریال تا ۷۱.۹۵۰ ریال معامله شد.

حقیقی های این نماد امروز ۱۴ میلیون و ۶۸۴ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۱۴ میلیون و ۶۸۱ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۴۲۸ هزار و ۷۷۹ برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل نیز ۴۲۱ هزار و ۴۵۷ برگه سهم را به فروش گذاشتند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز متعادل بود. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۲۸ تیر ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۷۱ هزار و ۳۱۰ ریال به ۳۵ میلیون و ۶۵۵ هزار ریال رسید.

 

ارزش پالایش یکم

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار