ارزش یارانه ۴۵ هزار تومانی برابر با هفت هزار تومان

به گفته رییس جمهور ارزش ۴۵ هزار تومان یارانه دیروز امروز به هفت تومان رسیده است و اگر ارزش پول ملی بالا نرود هر چه حقوق را افزایش دهیم در عمل نتیجه نخواهد داشت.

به گزارش رصد روز، به گفته رییس جمهور ارزش ۴۵ هزار تومان یارانه دیروز امروز به هفت تومان رسیده است و اگر ارزش پول ملی بالا نرود هر چه حقوق را افزایش دهیم در عمل نتیجه نخواهد داشت.

سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در جلسه شورای اداری خراسان رضوی گفت: هیچ دستگاه اداری در کشور حق ندارد نسبت به تولیدات فناورانه داخلی بی‌توجه باشد و اگر تولیدات فناورانه در کشور موجود باشد نباید به‌سراغ واردات رفت.

رییس جمهور گفت: رشد اقتصادی باید محقق شود تا ارزش پول ملی و قدرت خرید افزایش یابد، ارزش ۴۵ هزار تومان یارانه دیروز امروز به هفت تومان رسیده است و اگر ارزش پول ملی بالا نرود هر چه حقوق را افزایش دهیم در عمل نتیجه نخواهد داشت.

وی تصریح کرد:  اگر ما جلوی واردات بی رویه را گرفتیم و به تولید فناورانه داخل میدان دادیم باید قیمت گذاری را کنترل کنیم تا به مردم اجحاف نشود.

رییسی افزود: کار تولیدی باید با قوت دنبال شود، شعار مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۱ چراغ راهی برای توسعه کشور است و باید مورد تاکید باشد.

این اظهارات رییس جمهور در حالی است که بررسی تورم سال های گذشته و اعمال آن بر روی یارانه نقدی نشانگر این است که یارانه نقدی حتی کاهش بیشتری داشته و یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی سال ۸۹ در حال حاضر ارزشی حدود ۴۳۰۰ تومان دارد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار