ارسال دعوتنامه جدید برای مشتریانی که موفق به واریز وجه نشدند

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به اختلالی که در سیستم فروش به وجود آمد، مشتریانی که موفق به واریز وجه تعهدات موعد فروردین ماه نشدند، دعوتنامه جدید برای آنها صادر خواهد شد. به گزارش رصد روز، به نقل از سایپانیوز، ح...

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به اختلالی که در سیستم فروش به وجود آمد، مشتریانی که موفق به واریز وجه تعهدات موعد فروردین ماه نشدند، دعوتنامه جدید برای آنها صادر خواهد شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی با پوزش از مشتریانی که در زمان واریز وجه دعوتنامه صادر شده با موعد تحویل فروردین ماه سال جاری نتوانستند پرداخت  خود را انجام دهند، خاطرنشان کرد: از آنجا که سیستم فروش جهت واریز وجه و یا محاسبه مبلغ دعوتنامه دچار اختلال شد، حداکثر تا تاریخ ۶ اردیبهشت ماه برای آن دسته از مشتریانی که تاکنون موفق به واریز وجه نشدند، دعوتنامه جدید صادر خواهد شد.

او گفت: وجوه مشتریانی که نسبت به واریز وجه اقدام کردند، در زمان فاکتور و تحویل خودرو، مبلغ نهایی محاسبه و در فاکتور خودرو درج  خواهد شد و همچنین مابه التفاوت اضافی اخذ شده به مشتری مسترد می شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار