ازدواج دوم لاله صبوری با مرد امریکایی+ عکس

به گزارش رصد روز، لاله صبوری متولد ۱۶ تیر ۱۳۴۸ در تهران ، بازیگر و مجری تلویزیون می باشد. لاله صبوری فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر است. لاله صبوری با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۵ در ۲۷ سالگی با مجموعه ...

به گزارش رصد روز، لاله صبوری متولد ۱۶ تیر ۱۳۴۸ در تهران ، بازیگر و مجری تلویزیون می باشد. لاله صبوری فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر است. لاله صبوری با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۵ در ۲۷ سالگی با مجموعه ای بنام (تهران ۱۱ – ۵۹۵ ج ۴۸) به کارگردانی مرضیه برومند جلوی دوربین رفت. لاله صبوری سال ۱۳۷۷ در تجربه سوم خود در مجموعه جنگ ۷۷ با مهران مدیری کار کرد که او را به اوج شهرت رساند تا اینکه با سریال تلخ و شیرین این موفقیت ادامه پیدا کرد. لاله صبوری بعد از اینکه در ۲۲ سالگی از همسر اولش جدا شد با پویا نظری که متولد آمریکاست ازدواج کرد. او در ۲۲ سالگی از همسر اولش جدا شد.

ازدواج دوم لاله صبوری

لاله صبوری چند سال بعد از جدایی از همسرش، برای بار دوم ازدواج کرد و پویا قاسمی همسر دوم خانم بازیگر است که متولد آمریکا است و در زمینه تولید قطعات خودرو مشغول به کار است.

همسر لاله صبوری طبق گفته های خانم بازیگر مرد بسیار همراه و صبوری است و اگر همراهی های او نبود نمیتوانست در زندگی هنری اش موفق شود و با وجود اینکه فعالیت های او در زمینه صنعتی است به هنر علاقه دارد و همیشه در کنار همسرش برای برقرای ارتباط بین کار و زندگی حضور جدی و موثری داشته است.

لاله صبوری

مطالب مرتبط