ازدواج رامین رضاییان با دختر روس+ عکس

به گزارش رصد روز، رامین رضاییان متولد ۲۷ اسفند ماه ۱۳۶۸ است. رامین رضاییان بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال سپاهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. رامین رضاییان تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما با ۱۸۵ سا...

به گزارش رصد روز، رامین رضاییان متولد ۲۷ اسفند ماه ۱۳۶۸ است. رامین رضاییان بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال سپاهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. رامین رضاییان تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما با ۱۸۵ سانتی متر قد بعنوان دفاع راست در فوتبال درخشید. رامین رضاییان تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است. اما حواشی عجیبی از ازدواج و روابط رامین رضاییان اخیرا بر بیننده شده است.

در تیر ماه ۱۳۹۹ بود که دختر دورگه ایرانی – آمریکایی بنام آماندا مدعی شد حدود ۵ سال است با رامین رضاییان بازیکن فوتبال تیم ملی در ارتباط بوده است.او در تایید حرف های خود چت و ویدیوی خصوصی رامین رضاییان را نیز منتشر کرد.

حواشی ازدواج رامین رضاییان از کجا آب می خورد؟

او رابطه خوبی با هوادارانش دارد و درمقابل عکس گرفتن آنها حوصله زیادی به خرج می دهد اما بارها گفته است بعد از پایان فوتبالش ازدواج می کند.

عکس های منتشر شده از رامین رضاییان و همسرش که در فضای مجازی با عنوان های مختلف به چشم می خورد ، در واقعیت همگی از نزدیکان و هواداران او هستند.

عکس صمیمی رامین رضاییان و دختر روس که حاشیه ساز شد!اما این عکس متفاوت نشان می دهد رامین رضاییان با دختری روس ازدواج کرده است.

عکس همسر رامین رضاییان

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار