استایل اروپایی همسر بهرام رادان+ عکس

به گزارش رصد روز، بهرام رادان وقتی ۲۱ ساله بود با دیدن آگهی کلاس های بازیگری هیوا فیلم به سرعت سر از کلاس های بازیگری درآورد. سر کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه فیلم «شور عشق» به او داده شد که روی نقش کیان تمرکز کند، نقشی که فکر می کرد دو دیالوگ...

به گزارش رصد روز، بهرام رادان وقتی ۲۱ ساله بود با دیدن آگهی کلاس های بازیگری هیوا فیلم به سرعت سر از کلاس های بازیگری درآورد. سر کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه فیلم «شور عشق» به او داده شد که روی نقش کیان تمرکز کند، نقشی که فکر می کرد دو دیالوگ بیشتر ندارد اما یکی از دو نقش اصلی فیلم بود به این ترتیب با این فیلم سال ۱۳۷۹ در ۲۱ سالگی اولین بار جلوی دوربین رفت. شهرت او با فیلم «شمعی در باد» به کارگردانی خانم پوران درخشنده در سال ۱۳۸۲ شروع شد که برایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را گرفت اما اوج شهرت و افتخار این بازیگر که مسیر هنری اش را تغییر داد بازی در فیلم «سنتوری» به کارگردانی داریوش مهرجویی سال ۱۳۸۵ و در نقش علی سنتوری بود. بهرام رادان روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ خبر ازدواج خود با همسرش مینا مختاری فشن بلاگر و از طراحان لباس شناخته شده در فضای مجازی را رسانه ای کرد.

مینا مختاری همسر بهرام رادان بلاگری که پیش از این زیاد شناخته شده نبود، وی در حال حاضر با گذاشتن تصاویر مختلفی از خود بسیار فعال است. تصویری از استایل جدید مینا مختاری همسر بهرام رادان در فضای مجازی منتشر شده است.

مینا مختاری

مطالب مرتبط

آخرین اخبار