استایل بی نظیر جنیفر لوپز در مت گلا ۲۰۲۳+ عکس

به گزارش رصد روز، مت گالا ۲۰۲۳ در موزه متروپولیتن نیویورک برگزار شد. جنیفر لوپز که حضور او در هر مراسمی حاشیه ساز است در مراسم مت گالای امسال بدون همسرش، بن افلک حاضر شد و لباسی مشکی با دامن صورتی بر تن داشت. برند لباس جنیفر لوپز در مت گل...

به گزارش رصد روز، مت گالا ۲۰۲۳ در موزه متروپولیتن نیویورک برگزار شد. جنیفر لوپز که حضور او در هر مراسمی حاشیه ساز است در مراسم مت گالای امسال بدون همسرش، بن افلک حاضر شد و لباسی مشکی با دامن صورتی بر تن داشت.

برند لباس جنیفر لوپز در مت گلا ۲۰۲۳

لباس جنیفر لوپز در مت گلای امسال از برند ‫رالف لورن ( Ralph Lauren)  انتخاب شده بود. رالف لورن نه تنها یک برند مشهور بلکه به عنوان سبک زندگى امریکایى در جهان شناخته شده است.

جنیفر

جنیفر

جنیفر

جنیفر

استایل جنیفر لوپز در مت گلا ۲۰۲۳ به دو رنگ صورتی و مشکی بود که جزییات شگفت‌انگیزی داشت که شاید دوربین‌هاهم قادر به نمایش دادن آن نبودند. قسمت بالایی لباس مشکی رنگ و از پشت کاملا باز بود که دنباله‌های آن از از هردو طرف بر روی زمین کشیده می‌شد. دامن صورتی رنگ جنیفر که به جنس ساتن و دستباف بود نیز درخشش استایل او را کامل کرده بود و کیف دستی جنیفر نیز هم رنگ و جنس دامنش بود.قسمت بالایی استایل جدید جنیفر لوپز از جنس مخمل ابریشمی دستساز است.

اوج ظرافت در استایل جدید جنیفر لوپز

یقه لباس جنیفر لوپز در مت گلا با گلبرگ‌های دستساز مشکی رنگ تزیین شده بود. دستکش‌های شب ابریشمی و کلاه کوچک او که با تورهای پارچه‌ای دوخته شده بود ظرافت استایل او را دوچندان کرده بود. مدل موی جنیفر لوپز در مت گلا دم اسبی بود که با مهارت آرایشگرش گرد شده بود تا زیر کلاه مشکی رنگش پنهان شود.

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار