استایل جذاب ستاره پسیانی در جدیدترین تئاترش+ عکس

ستاره پسیانی، بازیگر مشهور و مطرح ایرانی، در تصاویری که به همراه کاظم سیاحی و مجتبی پیرزاده برای تئاتر جدیدش ثبت کرده‌است، با استایلی شیک و جذاب دیده می‌شود.

به گزارش رصد روز، ستاره پسیانی، بازیگر مشهور و مطرح ایرانی، در تصاویری که به همراه کاظم سیاحی و مجتبی پیرزاده برای تئاتر جدیدش ثبت کرده‌است، با استایلی شیک و جذاب دیده می‌شود.

 

ستاره پسیانی با شومیز مانتویی خاکستری و شلوار بگی مشکی، استایلش را تدارک دیده و با جلیقه‌ای طوسی، کفش‌های اسپرت سفید و شال خاکستری این تیپ را به سرانجام رسانده‌است. البته نباید از عینک فریم سفید و جذاب او در پوستر تئاتر «نکبت» غافل شد.

1 31

ستاره پسیانی (زادهٔ ۱۷ شهریور ۱۳۶۴) بازیگر اهل ایران است. وی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برندهٔ دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم یدو (۱۳۹۹) شد. پسیانی برای بازی در فیلم‌های کت چرمی (۱۴۰۱) و من می‌ترسم (۱۳۹۸) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

زندگی‌نامه
ستاره پسیانی ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. پدرش آتیلا پسیانی و مادرش فاطمه نقوی هر دو بازیگر و هنرمند هستند. مادربزرگ وی جمیله شیخی است. ستاره برنده تندیس بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران (ب) برای بازی در نمایش «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی شد.

ستاره پسیانی نوه جمیله شیخی است؛ جمیله شیخی مادر اتیلا پسیانی و مادربزرگ ستاره پسیانی از بازیگران پیشکسوت تلویزیون و سینمای ایران بود که تا آخرین روزهای زندگی‌اش فعالیت هنری داشت‌ و با بازی بی نظیر در فیلم های نام آشنایی مانند پس از باران، پدر سالار، مرگ در سکوت، خانه ما و همسران در ذهن مردم ماندگار شد.

مادر ستاره پسیانی کیست؟
فاطمه نقوی مادر ستاره پسیانی و همسر آتیلا پسیانی، بازیگر با سابقه و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون است که بیشترین فعالیتش در زمینه تئاتر بوده و بیشتر مخاطبان و بینندگان تلویزیون ایشان را با بازی در سریال مثل آباد و محله بروبیا و محله بهداشت بیاد دارند.

 

مطالب بسیاری با موضوع ازدواج ستاره پسیانی و تصاویری تایید نشده با عنوان عکس همسر ستاره پسیانی در فضای مجازی وجود دارد که هیچ یک به تایید این بازیگر درنیامده؛ از این رو نمیتوان گفت ستاره پسیانی ازدواج کرده و برای همین این بازیگر زن ایرانی در لیست بازیگران مجرد قرار دارد.

آغاز فعالیت هنری و بازیگری ستاره پسیانی
ستاره پسیانی با کمک خانواده هنرمندش از همان بچگی ( ۵ سالگی ) درسال ۱۳۶۹ وارد تئاتر شد. او در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم «بهترین بابای دنیا» ساخته داریوش کاردان وارد سینما شد اما در همین سال پیشنهاد بازی بهرام بیضایی در فیلم «مسافران» را نپذیرفت.

ستاره پسیانی اولین نقش جدی و حرفه ای خود را در سال ۱۳۷۸ با حضور در سریال «همه بچه های من» به کارگردانی مرضیه برومند تجربه نمود.

از تئاتر تا کارگردانی ستاره پسیانی
ستاره پسیانی تا ۱۸ سالگی در کنار پدر خود به بازی در تئاتر مشغول بود و بازی در همه نوع نمایش تجاری، کمدی، درام، مستقل را تجربه نموده است. او زمانی که نقشی در تئاتر نداشت، بعنوان دستیار مشغول کار می شد.

ستاره پسیانی در کارنامه هنری خود تجربه کار تئاتر عروسکی و چندین تجربه کارگردانی تئاتر نیز داشته است. همچنین او علاقه زیادی به تدریس داشته و بازیگری و خلاقیت را به بچه های کوچک پنج تا ده سال تدریس می کند.

 

مروری بر نقش های ستاره پسیانی
در ادامه نگاهی خواهیم داشت به نقش های برجسته و فیلم و سریال های ستاره پسیانی.

مجموعه تلویزیونی زیرخاکی۲ ادامه سریال زیرخاکی۱ به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که با آغاز جنگ ایران و عراق شروع می‌شود و اتفاقات طنزی را برای خانواده فریبرز باغ بیشه مانند فصل قبل را به همراه دارد.

ستاره پسیانی که اولین بار سال ۱۳۸۷ با مجموعه «همه بچه های من» در تلویزیون حضور داشت بعد از ۱۳ سال با فصل دوم سریال زیرخاکی به این قاب بازگشت. ستاره پسیانی در سریال زیرخاکی بازیگر نقش زنی رمال به نام فرنگ است.

ستاره پسیانی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون پژمان جمشیدی،ژاله صامتی، هومن برق نورد، نسرین نصرتی،نادر فلاح،گیتی قاسمی، اصغر نقی‌زاده، امید روحانی، خسرو احمدی و… به ایفای نقش پرداخته است.

 

ستاره پسیانی در خاتون
خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است که سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین به تصویر می کشد.

ستاره پسیانی در این سریال خانگی نقش «پروین» دوست خاتون و معلم مدرسه را ایفا می کند که دختری مبارز است و برای خاک ایران و مردمش می جنگد.

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی، مهران غفوریان، پیام دهکردی، فرخ نعمتی، عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و مهران مدیری از دیگر بازیگران این سریال زیبای خانگی هستند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط